LatviešuEnglishEspañol

Mercedes A klase 2015 vs Mazda 3 2013

 
Mercedes A klase
2015 - 2018
Mazda 3
2013 - 2016
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.1 Dīzelis2.2 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 177 ZS150 ZS
Griezes moments: 350 NM380 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 7.5 sekundes9.7 sekundes
Mercedes A klase ir dinamiskāks braukšanā.
Mercedes A klase dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā Mazda 3, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes A klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.94.8
Reālais degvielas patēriņš: 7.4 l/100km6.6 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes A klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes A klase var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes A klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 3.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri51 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1020 km kombinētajā ciklā1060 km kombinētajā ciklā
1130 km ārpus pilsētas1240 km ārpus pilsētas
670 km ar reālo patēriņu770 km ar reālo patēriņu

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)Priekšpiedziņa (FWD)
Klīrenss: 93 mm155 mm
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 14 gadi11 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes MLIzmantots arī Mazda 6, Mazda CX-5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes A klase varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.30 m4.47 m
Platums: 1.78 m1.80 m
Augstums: 1.43 m1.45 m
Mercedes A klase ir mazāks.
Mercedes A klase ir par 17 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes A klase ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 341 litri364 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1157 litri1263 litri
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai.
Mercedes A klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 23 litriem mazāks nekā Mazda 3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 106 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.6 metri
Mercedes A klase apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Mercedes A klase var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 2`0601`930
Drošība:
Mercedes A klase ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos, taču bērnu drošības testos labāk novērtēts Mazda 3. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda 3 ir piešķirts augstāks vērtējums.
Kvalitāte:
augsta

vidēja
Mercedes A klase ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes A klase, attiecīgi Mercedes A klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 14 6007000
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes A klase ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ir 4x4 piedziņa
  • augstāka drošība
  • mazāk defektu
Mazda 3 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks klīrenss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • augstāka bērnu drošība
  • labākas drošības palīgtehnoloģijas
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]