Nissan Primera 2004 vs Mazda 3 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 314 NM | 203 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | n/a sekundes | |
Nissan Primera dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Mazda 3, taču griezes moments ir par 111 NM lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Almera, Nissan Almera Tino | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda Tribute | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera ir par 8 cm garāks nekā Mazda 3, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 481 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1812 litri | 878 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 31 litriem mazāks nekā Mazda 3. Tas varētu liecināt, ka Nissan Primera vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 934 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.3 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 255 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|