Nissan Primera 2002 vs Volkswagen Golf 2004
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 163 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.6 sekundes | 12.5 sekundes | |
Nissan Primera dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Volkswagen Golf, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Volkswagen Golf. Neskatoties uz lielāku jaudu Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 8.1 | |
Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
930 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Almera Tino, Nissan Sentra | Izmantots arī Seat Leon | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Golf dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.20 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.48 m | |
Nissan Primera ir par 37 cm garāks nekā Volkswagen Golf, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 350 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1305 litri | |
Nissan Primera ir lielāka bagāžas ietilpība. Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 100 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`810 | 1`800 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Volkswagen Golf ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Golf, attiecīgi Volkswagen Golf kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Volkswagen Golf ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|