LatviešuEnglishEspañol

Opel Astra 2007 vs BMW 3 sērija 2008

 
Opel Astra
2007 - 2010
BMW 3 sērija
2008 - 2012
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 1.9 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 120 ZS143 ZS
Griezes moments: 280 NM300 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12 sekundes9.6 sekundes
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Opel Astra dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Opel Astra sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.04.8
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle.
Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Astra var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 52 litri61 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 740 km kombinētajā ciklā1270 km kombinētajā ciklā
960 km ārpus pilsētas1450 km ārpus pilsētas
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Astra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.
Klīrenss: 160 mm141 mm
Dēļ augstāka klīrensa Opel Astra var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Opel Astra modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 470'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Astra dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi17 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Vectra, Opel SignumIzmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.52 m4.53 m
Platums: 1.75 m1.82 m
Augstums: 1.50 m1.44 m
Opel Astra ir mazāks, bet augstāks.
Opel Astra ir par 1 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Astra ir par 6 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 500 litri460 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1590 litri1385 litri
Opel Astra ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Opel Astra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Astra (par 205 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri11 metri
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9752`045
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
augsta

vidēja
Opel Astra ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 18006000
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 8.1/10 7.3/10
Priekšrocības un trūkumi: Opel Astra ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks klīrenss
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]