BMW 318d Touring (Touring E91)
BMW 3 sērija 2008 2.0 dīzelis apraksts
Universāls BMW 318d Touring tika ražots no 2008.gada septembra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 143 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 318d Touring ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 318d Touring sasniedz 9.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.
Šī BMW 318d Touring degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.8 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW 3 sērija 2008 - 2012 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 61 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1260 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1440 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.3 litri uz 100 km, kas ir par 31% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 318d Touring tehniskie dati
Modelis: | BMW 318d Touring | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2008. septembris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 125 g/km |
Jauda: | 143 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 (kombinētais) 5.8 (pilsētā) 4.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | ||
Auto izmēri: | 4.53m (garums) 1.82m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Klīrenss: | 141 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1385 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2045 kg |
BMW 318d Touring dzinējs N47D20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 318d Touring eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.9 litri |
Jauda | 116 - 177 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 350 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2010. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas universāla [2008 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 316i Touring
Sept 2008 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 122 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318i Touring
Sept 2008 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 143 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 2.0 Benzīns | 143 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 320i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 318d Touring
Sept 2008 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318d Touring
Sept 2008 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.8 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 320d Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 320d xDrive Touring 4x4 Sept 2008 — Jan 2012 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d xDrive Touring 4x4 Sept 2008 — Jan 2012 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d Jan 2010 — Dec 2010 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d
Jan 2010 — Dec 2010 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d 4x4 Jan 2010 — Dec 2012 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d 4x4 Jan 2010 — Dec 2012 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 325i xDrive Touring 4x4 Sept 2008 — Jan 2012 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325i xDrive Touring 4x4 Sept 2008 — Jan 2012 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325i | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325i | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 325i 4x4 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 330i xDrive Touring 4x4 Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330i xDrive Touring 4x4 Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 335i Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.8 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 335xi Touring 4x4
Sept 2008 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.6 sekundēs |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 325d Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Dīzelis | 197 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 325d Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Dīzelis | 197 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 330d Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 330d Touring Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 330d xDrive Touring 4x4 Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d xDrive Touring 4x4 Sept 2008 — Jan 2012 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 335d Touring
Sept 2008 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (286 ZS) |
3.0 Dīzelis | 286 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |