Peugeot 206 1999 vs Volkswagen Polo 1999
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 60 ZS | |
Griezes moments: | 120 NM | 116 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.9 sekundes | 16.8 sekundes | |
Peugeot 206 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 206 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Volkswagen Polo, savukārt griezes moments ir par 4 NM lielāks nekā Volkswagen Polo. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 206 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 206 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 206 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Volkswagen Polo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 206 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 206 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 600 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 206 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Polo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Citroen Berlingo | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Vento | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 206 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Polo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.82 m | 3.74 m | |
Platums: | 1.65 m | 1.63 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 206 ir par 8 cm garāks nekā Volkswagen Polo, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 206 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 245 litri | 245 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1130 litri | 975 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 206 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volkswagen Polo, tas nozīmē, ka ar Peugeot 206 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`450 | 1`400 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Volkswagen Polo ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 206 nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Polo, attiecīgi Volkswagen Polo kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 206 ir
|
Volkswagen Polo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|