Peugeot 407 2008 vs Mazda 6 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 226 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 8.4 sekundes | |
Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 41 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 64 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 | 8.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 500'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 607 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda Tribute | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.77 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 2 cm īsāks nekā Mazda 6, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 448 litri | 519 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1751 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 71 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`260 | 2`010 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 407 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|