LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT

Mazda 6 2010 2.5 benzīns apraksts

Universāls Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 226 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 310 000 līdz 520 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Mazda 6 2.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.

Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT sasniedz 8.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 218 km/h.

Šī Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 780 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.7 litri uz 100 km, kas ir par 7% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.

Mazda 6 2.5 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Mazda 6 2010

Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT tehniskie dati

Modelis: Mazda 6 SportBreak 2.5 S-VT
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2012. janvāris 
Dzinējs: 2488 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 188 g/km
Jauda: 170 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 226 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 218 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.4 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.1 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.4 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 64 litri
Auto izmēri: 4.79m (garums) 1.80m (platums) 1.49m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri
Klīrenss: 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 519 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1751 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2010 kg

Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT dzinējs L5-VE

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2488 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 89 mm
Virzuļa gājiens 100 mm
Kompresijas pakāpe 9.7 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.5 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 160 - 175 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 220 - 235 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2008
Ražošanas ilgums 7 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Mazda 3 Mazda Tribute

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mazda 6 universāla [2010 - 2012] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 6 2010 SportBreak 1.8 Jan 2010 — Jan 2012

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 120 ZS 6.6 l/100km Manuālā (5)
Mazda 6 2010 SportBreak 2.0 Jan 2010 — Jan 2012 2.0 Benzīns 155 ZS 7.0 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2010 2.0

Vienīgā versija ar automātisko kārbu

2.0 Benzīns 155 ZS 7.7 l/100km Automāts (5)
Mazda 6 2010 SportBreak 2.2 CiTD 129 Hp Jan 2010 — Jan 2012

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 129 ZS 5.2 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2010 SportBreak 2.2 CiTD 163 Hp Jan 2010 — Jan 2012 2.2 Dīzelis 163 ZS 5.4 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2010 SportBreak 2.2 CiTD GT-M Jan 2010 — Jan 2012

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS)

2.2 Dīzelis 180 ZS 5.4 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT Jan 2010 — Jan 2012

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs

2.5 Benzīns 170 ZS 8.1 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Mazda 6 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]