Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT
Mazda 6 2010 2.5 benzīns apraksts
Universāls Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 226 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 310 000 līdz 520 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Mazda 6 2.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT sasniedz 8.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 218 km/h.
Šī Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 780 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.7 litri uz 100 km, kas ir par 7% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.
Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT tehniskie dati
Modelis: | Mazda 6 SportBreak 2.5 S-VT | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 2488 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 188 g/km |
Jauda: | 170 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 226 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 218 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | ||
Auto izmēri: | 4.79m (garums) 1.80m (platums) 1.49m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | ||
Klīrenss: | 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1751 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2010 kg |
Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT dzinējs L5-VE
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 2488 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 89 mm |
Virzuļa gājiens | 100 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 160 - 175 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 220 - 235 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 3 Mazda Tribute |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda 6 universāla [2010 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 6 2010 SportBreak 1.8
Jan 2010 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 120 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 6 2010 SportBreak 2.0 Jan 2010 — Jan 2012 | 2.0 Benzīns | 155 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2010 2.0
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
2.0 Benzīns | 155 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (5) |
Mazda 6 2010 SportBreak 2.2 CiTD 129 Hp
Jan 2010 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 129 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2010 SportBreak 2.2 CiTD 163 Hp Jan 2010 — Jan 2012 | 2.2 Dīzelis | 163 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2010 SportBreak 2.2 CiTD GT-M
Jan 2010 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS) |
2.2 Dīzelis | 180 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2010 SportBreak 2.5 S-VT
Jan 2010 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) |