LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT

Mazda 6 2008 2.5 benzīns apraksts

Universāls Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT tika ražots no 2008.gada februāra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 226 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 310 līdz 520 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Mazda 6 2.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.

Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT sasniedz 8.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 217 km/h.

Šī Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 780 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.7 litri uz 100 km, kas ir par 6% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.

Mazda 6 drošība

Drošības testos Mazda 6 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 6 saņēmusi labu vērtējumu 77 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Mazda 6 saņēmis 49 no 100.
Mazda 6 drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.

Mazda 6 2.5 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Mazda 6 2008

Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT tehniskie dati

Modelis: Mazda 6 SportBreak 2.5 S-VT
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2008. februāris ... 2010. janvāris 
Dzinējs: 2488 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 193 g/km
Jauda: 170 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 226 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 217 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.2 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.4 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 64 litri
Auto izmēri: 4.71m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri
Klīrenss: 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 505 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1751 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2010 kg

Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT dzinējs L5-VE

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2488 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 89 mm
Virzuļa gājiens 100 mm
Kompresijas pakāpe 9.7 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.5 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 160 - 175 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 220 - 235 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2008
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda 3 Mazda Tribute

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mazda 6 universāla [2008 - 2010] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 6 2008 SportBreak 1.8

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 120 ZS 7.0 l/100km Manuālā (5)
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT 2.0 Benzīns 147 ZS 7.2 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic

Vienīgā versija ar automātisko kārbu

2.0 Benzīns 147 ZS 7.8 l/100km Automāts (5)
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.0 Dīzelis 140 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2009 SportBreak 2.2 CiTD 163 Hp Jan 2009 — Jan 2010

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 163 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2009 SportBreak 2.2 CiTD 185 Hp Jan 2009 — Jan 2010

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (185 ZS)

2.2 Dīzelis 185 ZS 5.7 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs

2.5 Benzīns 170 ZS 8.2 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Mazda 6 2008
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]