Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic
Mazda 6 2008 2.0 benzīns apraksts
Universāls Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic tika ražots no 2008.gada februāra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 147 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 184 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var ...
Šim Mazda 6 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic sasniedz 11.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 198 km/h.
Šī Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 820 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1100 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.6 litri uz 100 km, kas ir par 10% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.
Mazda 6 drošība
Drošības testos Mazda 6 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 6 saņēmusi labu vērtējumu 77 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Mazda 6 saņēmis 49 no 100.
Mazda 6 drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic tehniskie dati
Modelis: | Mazda 6 SportBreak 2.0 S-VT Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2008. februāris ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 1999 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 185 g/km |
Jauda: | 147 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 184 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 198 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 (kombinētais) 11.3 (pilsētā) 5.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | ||
Auto izmēri: | 4.71m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | ||
Klīrenss: | 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1751 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2020 kg |
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic dzinējs LF-DE
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 87.5 mm |
Virzuļa gājiens | 83.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.5 litri |
Jauda | 140 - 160 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 175 - 195 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 3 Mazda MX-5 Mazda 5 Mazda CX-5 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda 6 universāla [2008 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 6 2008 SportBreak 1.8
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 120 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT | 2.0 Benzīns | 147 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
2.0 Benzīns | 147 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (5) |
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 140 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2009 SportBreak 2.2 CiTD 163 Hp
Jan 2009 — Jan 2010 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 163 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2009 SportBreak 2.2 CiTD 185 Hp
Jan 2009 — Jan 2010 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (185 ZS) |
2.2 Dīzelis | 185 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) |