Renault Megane 2012 vs Hyundai i30 2010
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 11.6 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Renault Megane dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 45 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1460 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1710 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
1150 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.48 m | |
Renault Megane ir lielāks, bet zemāks. Renault Megane ir par 2 cm garāks nekā Hyundai i30, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
991 litri | 1250 litri | |
Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 37 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 259 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`795 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7200 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|