Renault Megane 2012 vs Mazda 3 2013
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 10.8 sekundes | |
Renault Megane dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 90 NM lielāks nekā Mazda 3. Neskatoties uz lielāku jaudu Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1460 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
1710 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
1150 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 120 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots arī Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.45 m | |
Renault Megane ir mazāks. Renault Megane ir par 17 cm īsāks nekā Mazda 3, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 364 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
991 litri | 1263 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 13 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 272 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`795 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 110 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7200 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|