SAAB 9-3 2004 vs BMW 5 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 8.6 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 1370 km kombinētajā ciklā | |
930 km ar reālo patēriņu | 1090 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī SAAB 9-5 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
SAAB 9-3 ir mazāks. SAAB 9-3 ir par 20 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 9 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 520 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 2`050 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 110 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 7600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|