SAAB 9-3 2010 vs Mazda 6 2008
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 147 ZS | |
Griezes moments: | 265 NM | 184 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 11 sekundes | |
SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 81 NM lielāks nekā Mazda 6. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 7.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.44 m | |
SAAB 9-3 ir par 11 cm īsāks nekā Mazda 6, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 425 litri | 510 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1702 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.4 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`980 | 1`975 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|