SAAB 9-5 2001 vs BMW 5 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 177 ZS | 235 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 6.8 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-5 dzinēja jauda ir par 58 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 150 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-5 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, SAAB 9-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1020 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1370 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 5 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.83 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.47 m | |
SAAB 9-5 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. SAAB 9-5 ir par 1 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-5 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 520 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
SAAB 9-5 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 2`140 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 7800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.4/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-5 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|