SAAB 9-5 2001 Sedans
Pēc 17gadiem salons labā pat ideālā stāvoklī salīdzinot ar mūsdienu 5 gadu veciem autiņiem.manam pat rūsa īsti nav.laba mūzika+subofers rūpnīcas.man vienkārši patīk saabs.
visas SAAB 9-5 atsauksmes
Šī SAAB 9-5 paaudze tika ražota no 2001.gada septembra līdz 2005.gada oktobrim. Mums ir informācija par 12 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim SAAB pieejami pieci benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.0 litriem un jaudu no 150 līdz 250 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.2 līdz 3.0 litriem un jaudu no 120 līdz 177 zirgspēkiem. Latvijā SAAB 9-5 visbiežāk sastopams ar 2.3 litru benzīna dzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 2.2 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (6 versijas) pārnesumu kārbu.
SAAB 9-5 2001 sedana vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.8 līdz 11.1 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 6.6 līdz 7.4 litriem uz 100km. Ekonomiskākā SAAB 9-5 2001 sedana benzīna versija ir Saab 9-5 2.3 Turbo Aero, kas vidēji patērē 8.8 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais SAAB 9-5 2001 sedana dīzelis - Saab 9-5 2.2 TiD uz 100 kilometriem patērē 6.6 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais SAAB 9-5 degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 3 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +4% benzīna motoriem un tāds pats dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu SAAB 9-5 modifikāciju
SAAB 9-5 2001 sedana CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 209 līdz 263 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 175 līdz 197 gramiem uz kilometru. No SAAB 9-5 ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Saab 9-5 2.3 Turbo Aero, kas vidēji saražo 209 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no SAAB 9-5 dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Saab 9-5 2.2 TiD - 175 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 6.9 sekundēs ieskrienas Saab 9-5 2.3 Turbo Aero versija, savukārt visgausākais ir Saab 9-5 2.2 TiD, kurš šo ātrumu sasniedz 13 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 2.3 benzīna 250 zirgspēku versijai (Saab 9-5 2.3 Turbo Aero) un 2.3 benzīna 250 zirgspēku versijai (Saab 9-5 2.3 Turbo Aero).
SAAB 9-5 garums ir 483 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - SAAB 9-5 ir par 3 cm garāks nekā Audi A6 sedans, savukārt 1 cm īsāks nekā BMW 5 sērija sedans. SAAB 9-5 svars (pilna masa) ir 1800 kg, kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis SAAB ir ļoti lēts savā klasē, Latvijā to var iegādāties vidēji par 1100 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās SAAB 9-5 remontu izmaksas gadā ir ap 170 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes SAAB 9-5 2001 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2400 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.17 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 59%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 28% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās SAAB 9-5 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par SAAB 9-5 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs SAAB 9-5 novērtēts ar vidējo atzīmi 8.4 - tas ir labāk, nekā vidēji šī vecuma auto (7.7). Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 86% atsauksmju sniedzēju.
SAAB 9-5 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Saab 9-5 2001 2.0 T | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.2 l/100km | Manuālā (5) |
Saab 9-5 2001 2.0 T | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 10.3 l/100km | Automāts (5) |
Saab 9-5 2002 2.2 TiD
Apr 2002 — Okt 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 120 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (5) |
Saab 9-5 2002 2.2 TiD Aug 2002 — Okt 2005 | 2.2 Dīzelis | 120 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (5) |
Saab 9-5 2001 2.3 T | 2.3 Benzīns | 185 ZS | 9.4 l/100km | Manuālā (5) |
Saab 9-5 2001 2.3 T | 2.3 Benzīns | 185 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (5) |
Saab 9-5 2003 2.3 Turbo Aug 2003 — Okt 2005 | 2.3 Benzīns | 220 ZS | 9.6 l/100km | Manuālā (5) |
Saab 9-5 2003 2.3 Turbo Aug 2003 — Okt 2005 | 2.3 Benzīns | 220 ZS | 10.3 l/100km | Automāts (5) |
Saab 9-5 2001 2.3 Turbo Aero
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.9 sekundēs |
2.3 Benzīns | 250 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (5) |
Saab 9-5 2001 2.3 Turbo Aero
Jaudīgākā benzīna versija (250 ZS) |
2.3 Benzīns | 250 ZS | 9.8 l/100km | Automāts (5) |
Saab 9-5 2001 3.0 V6 T Sept 2001 — Aug 2003 | 3.0 Benzīns | 200 ZS | 11.1 l/100km | Automāts (5) |
Saab 9-5 2001 3.0 TiD
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (177 ZS) |
3.0 Dīzelis | 177 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (5) |
SAAB 9-5 drošība
Drošības testos SAAB 9-5 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība SAAB 9-5 novērtēta ar piecām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību SAAB 9-5 saņēmis divas zvaigznes.
SAAB 9-5 cenas
SAAB 9-5 2001 - 2005 sedana cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 500 € līdz 2200 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto SAAB 9-5 cena ir ļoti zema - SAAB 9-5 ir aptuveni par 49 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma sedani (skat sedanu 2001 - 2005 cenu salīdzinājumu). Neskatoties uz zemo cenu SAAB 9-5 kvalitāte ir virs vidējās (skat. zemāk), tāpēc šis SAAB varētu būt izdevīgs pirkums.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
SAAB 9-5 2005 cena | 700 € | 1300 € | 2000 € | |
SAAB 9-5 2004 cena | 800 € | 1100 € | 1400 € | |
SAAB 9-5 2003 cena | 700 € | 1100 € | 1600 € | |
SAAB 9-5 2002 cena | 700 € | 1300 € | 2200 € | |
SAAB 9-5 2001 cena | 500 € | 900 € | 1600 € |
SAAB 9-5 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā SAAB 9-5? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes SAAB 9-5 2001 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2400 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.17 €.
SAAB 9-5 2001 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet SAAB 9-5 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
SAAB 9-5 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno SAAB 9-5 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2001 2002 2003 2004 2005
SAAB 9-5 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm SAAB 9-5 uzticamība ir laba. 2004. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 4.4 procentiem šīs paaudzes SAAB 9-5 (vidēji 1 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 5.6%.
SAAB 9-5 2001 sedana papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai SAAB 9-5 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
82% Kondicionieris
67% Regulējama stūre
66% Ādas apdare
64% Metālikas krāsa
57% Kruīza kontrole
54% Apsildāmi sēdekļi
52% Lietus sensors
47% Parkošanās sensori aizmugurē
44% Ksenona gaismas
30% Elektriski regulējami sēdekļi
26% Aptumšojošie spoguļi
19% Ventilējami sēdekļi
12%
SAAB 9-5 2001 sedana fotogrāfijas
SAAB 9-5 2001 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar SAAB 9-5 2001 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejami tikai benzīna motori
- labāka manevrētspēja
- pieejams ar 4x4 piedziņu
Atsauksmes par SAAB 9-5
Kopā 26 atsauksmes par SAAB 9-5
Auto - lidmašīna, jauda ir vairāk nekā pietiekama un ne tikai rāvienā no vietas, bet arī ātrumos virs 100km/h.
Lieliski vadāms un stabils, kluss.
Ļoti ērti sēdekļi. Ietilpīgs.
Maz rūsē.
Līdz ~ 200´000km noskrējienam praktiski bez remontiem.
Degvielas patēriņš ir atbilstošs jaudai, gāzi nerekomendē.
Servisa iespējas diezgan ierobežotas, tāpat kā rezerves daļu piedāvājums.
Alumīnija detaļas un plastmasas ārpusē nespēj turēties pretī LV klimatam - alumīnijs korodē, plastmasa izbalē.
Arhaiska audio sistēma, touchscreen risinājumus neveiksmīgs.
Iegādes gads: | 2009 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 110`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3050 € (ap 508 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto