Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 2012 1.0 benzīns apraksts
Hečbeks Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 100 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 170 Nm (ņūtonmetri) pie 1400 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Ford Fiesta 1.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.1 litri.
Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost sasniedz 11.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 180 km/h.
Šī Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 42 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1120 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.2 litri uz 100 km, kas ir par 44% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford Fiesta degvielas patēriņš.
Ford Fiesta drošība
Drošības testos Ford Fiesta ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Ford Fiesta saņēmusi lielisku vērtējumu 91 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 86 no 100, par gājēju aizsardzību Ford Fiesta saņēmis 65 no 100.
Ford Fiesta drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost tehniskie dati
Modelis: | Ford Fiesta 1.0 EcoBoost | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2017. janvāris | ||
Dzinējs: | 998 cm3 Benzīns, 3 cilindri | CO2 izmeši: | 99 g/km |
Jauda: | 100 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 170 NM pie 1400 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 180 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 (kombinētais) 5.3 (pilsētā) 3.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 42 litri | ||
Auto izmēri: | 3.95m (garums) 1.72m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1495 kg |
Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost dzinējs M2DA
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 71.9 mm |
Virzuļa gājiens | 81.9 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost eļļas tips | 5W-20 |
Eļļas tilpums | 4.1 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5.8 litri |
Jauda | 100 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 170 NM pie 1400 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2012 |
Ražošanas ilgums | 12 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2015. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Ford Focus Ford C-Max Ford Tourneo Ford B-Max |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Ford Fiesta hečbeka [2012 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Ford Fiesta 2012 1.0
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 65 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Fiesta 2012 1.0
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 80 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 100 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Fiesta 2012 1.0 EcoBoost
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.4 sekundēs |
1.0 Benzīns | 125 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Fiesta 2012 1.6 Ti-VCT
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
1.6 Benzīns | 105 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (6) |
Ford Fiesta 2012 1.6 TDCi | 1.6 Dīzelis | 95 ZS | 3.3 l/100km | Manuālā (5) |