Ford Focus 2011 ST 2.0 EcoBoost
Ford Focus 2011 2.0 benzīns apraksts
Universāls Ford Focus 2011 ST 2.0 EcoBoost tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2014.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 249 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 360 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Ford Focus 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.6 litri.
Ford Focus 2011 ST 2.0 EcoBoost ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford Focus 2011 ST 2.0 EcoBoost sasniedz 6.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 248 km/h.
Šī Ford Focus 2011 ST 2.0 EcoBoost modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 980 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.2 litri uz 100 km, kas ir par 28% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford Focus degvielas patēriņš.
Ford Focus drošība
Drošības testos Ford Focus ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Ford Focus saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 82 no 100, par gājēju aizsardzību Ford Focus saņēmis 72 no 100.
Ford Focus drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
Ford Focus 2011 ST 2.0 EcoBoost tehniskie dati
Modelis: | Ford Focus ST 2.0 EcoBoost | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2014. decembris | ||
Dzinējs: | 2000 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 249 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 360 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 248 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 (kombinētais) 9.9 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.56m (garums) 1.82m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 476 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1502 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2050 kg |
Ford Focus 2011 ST 2.0 EcoBoost dzinējs R9DA
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 87.5 mm |
Virzuļa gājiens | 83.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.3 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Ford Focus 2011 ST 2.0 EcoBoost eļļas tips | 5W-20 |
Eļļas tilpums | 5.6 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.45 litri |
Jauda | 249 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 360 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2012 |
Ražošanas ilgums | 3 gadi |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Ford Focus universāla [2011 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Ford Focus 2011 Wagon 1.6 TI-VCT
Jan 2011 — Jan 2014 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 105 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2011 Wagon 1.6 TI-VCT
Jan 2011 — Jan 2014 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 125 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2011 Wagon 1.6 EcoBoost Jan 2011 — Jan 2014 | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 1.6 EcoBoost Jan 2011 — Jan 2014 | 1.6 Benzīns | 182 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 1.6 TDCi
Jan 2011 — Jan 2014 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 95 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 1.6 TDCi
Jan 2011 — Jan 2014 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 2.0i Jan 2011 — Jan 2014 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2011 Wagon 2.0i Jan 2011 — Jan 2014 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |
Ford Focus 2012 ST 2.0 EcoBoost
Jan 2012 — Dec 2014 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 250 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 2.0 TDCi Jan 2011 — Jan 2014 | 2.0 Dīzelis | 115 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 2.0 TDCi Jan 2011 — Jan 2014 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 2.0 TDCi Jan 2011 — Jan 2014 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 2.0 TDCi
Jan 2011 — Jan 2014 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 Wagon 2.0 TDCi
Jan 2011 — Jan 2014 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) |