FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost
Ford Focus 2014 1.0 benzīns apraksts
Hečbeks FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 100 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 170 Nm (ņūtonmetri) pie 1400 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Ford Focus 1.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.1 litri.
FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost sasniedz 12.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 187 km/h.
Šī FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1180 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1400 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.6 litri uz 100 km, kas ir par 43% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford Focus degvielas patēriņš.
FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost tehniskie dati
Modelis: | FORD Focus 5 Doors 1.0 EcoBoost | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 998 cm3 Benzīns, 3 cilindri | CO2 izmeši: | 105 g/km |
Jauda: | 100 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 170 NM pie 1400 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 187 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.6 (kombinētais) 5.7 (pilsētā) 3.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.36m (garums) 1.86m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 362 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1062 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1900 kg |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost dzinējs M2DA
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 71.9 mm |
Virzuļa gājiens | 81.9 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost eļļas tips | 5W-20 |
Eļļas tilpums | 4.1 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5.8 litri |
Jauda | 100 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 170 NM pie 1400 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2012 |
Ražošanas ilgums | 12 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2015. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Ford C-Max Ford Fiesta Ford Tourneo Ford B-Max |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Ford Focus hečbeka [2014 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 100 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.0 Benzīns | 125 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.0 EcoBoost | 1.0 Benzīns | 125 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.5 EcoBoost | 1.5 Benzīns | 150 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 1.5 EcoBoost Jan 2014 — Jan 2018 | 1.5 Benzīns | 150 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.5 EcoBoost | 1.5 Benzīns | 182 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.5 TDCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 95 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 1.5 TDCi ECOnetic
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 105 ZS | 3.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 1.5 TDCi | 1.5 Dīzelis | 120 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018 | 1.6 Benzīns | 85 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.6 Ti-VCT | 1.6 Benzīns | 85 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018 | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.6 Ti-VCT | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018 | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 1.6
Jan 2014 — Jan 2018 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 125 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.6 Ti-VCT
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 125 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018 | 1.6 Benzīns | 125 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.6 Ti-VCT | 1.6 Benzīns | 125 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.6 TDCi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 95 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.6 TDCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 95 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 1.6 TDCi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 ST 2.0 EcoBoost | 2.0 Benzīns | 250 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
FORD Focus 2014 5 Doors 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2014 ST 2.0 TDCi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (185 ZS) |
2.0 Dīzelis | 185 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Ford Focus 2016 RS 2.3 EcoBoost 4x4
Jan 2016 — Dec 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs |
2.3 Benzīns | 350 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |