Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi
Ford Focus 2008 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 140 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 360 000 līdz 600 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Ford Focus 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi sasniedz 9.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.
Šī Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1120 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.3 litri uz 100 km, kas ir par 9% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford Focus degvielas patēriņš.
Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi tehniskie dati
Modelis: | Ford Focus Wagon 2.0 TDCi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2008. aprīlis ... 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 154 g/km |
Jauda: | 140 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 320 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 200 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 (kombinētais) 7.8 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.47m (garums) 1.84m (platums) 1.50m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 503 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1525 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2000 kg |
Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi dzinējs TDCi (QXWA)
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 360 000 līdz 600 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 18 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri |
Jauda | 140 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 320 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2009. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Ford Mondeo Ford Galaxy Ford S-Max Ford C-Max |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Ford Focus universāla [2008 - 2011] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Ford Focus 2008 Wagon 1.4 16V
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 80 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2008 Wagon 1.6 16V
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 100 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2008 Wagon 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 100 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (4) |
Ford Focus 2008 Wagon 1.6 TDCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 100 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2008 Wagon 1.6 TDCi
Apr 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 109 ZS | 4.5 l/100km | Automāts (5) |
Ford Focus 2008 Wagon 1.8 16V | 1.8 Benzīns | 125 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2008 Wagon 2.0 16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.4 sekundēs |
2.0 Benzīns | 145 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2008 Wagon 2.0 16V
Jaudīgākā benzīna versija (145 ZS) |
2.0 Benzīns | 145 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (4) |
Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi
Apr 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2008 Wagon 2.0 TDCi
Apr 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (6) |