Honda Aerodeck Estate 2.0i
Honda Accord 1995 2.0 benzīns apraksts
Universāls Honda Aerodeck Estate 2.0i tika ražots no 1995.gada janvāra līdz 1998.gada jūlijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 5600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 184 Nm (ņūtonmetri) pie 4500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 2 un Euro 3 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 290 000 līdz 490 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Honda Accord 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Honda Aerodeck Estate 2.0i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda Aerodeck Estate 2.0i sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 192 km/h.
Honda Aerodeck Estate 2.0i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 9 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Honda Accord 1995 - 1998 versija. Degvielas bākas tilpums ir 65 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais Honda Accord degvielas patēriņš.
Honda Aerodeck Estate 2.0i tehniskie dati
Modelis: | Honda Aerodeck Estate 2.0i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 1995. janvāris ... 1998. jūlijs | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 136 ZS pie 5600 apgr/min | Griezes moments: | 184 NM pie 4500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 192 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 (kombinētais) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | ||
Auto izmēri: | 4.77m (garums) 1.78m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 739 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1880 kg |
Honda Aerodeck Estate 2.0i dzinējs F20B SOHC
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 290 000 līdz 490 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 9 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Honda Aerodeck Estate 2.0i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri |
Jauda | 135 - 150 ZS pie 5600 apgr/min |
Griezes moments | 180 - 190 NM pie 4500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1993 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 1996. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Honda CR-V |
Visas Honda Accord universāla [1995 - 1998] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
Honda Aerodeck Estate 2.0i
Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 136 ZS | 9.0 l/100km |
Honda Aerodeck Estate 2.2i
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.9 sekundēs |
2.2 Benzīns | 150 ZS | 9.1 l/100km |