Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic
Honda Accord 2011 2.2 dīzelis apraksts
Universāls Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2012.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTB1449VLZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Honda Accord 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic sasniedz 9.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 202 km/h.
Šī Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.3 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Honda Accord 2011 - 2012 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 8.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 65 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1020 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda Accord degvielas patēriņš.
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic tehniskie dati
Modelis: | Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2012. decembris | ||
Dzinējs: | 2199 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 164 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 202 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 (kombinētais) 8.2 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | ||
Auto izmēri: | 4.75m (garums) 1.84m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 406 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1183 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2180 kg |
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic dzinējs N22B
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 2199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 96.9 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.3 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8.5 litri |
Jauda | 150 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 350 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Honda CR-V Honda Civic |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Honda Accord universāla [2011 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Honda Accord 2011 Tourer 2.0 i-VTEC
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2011 Tourer 2.0 i-VTEC Automatic | 2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (6) |
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 150 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic | 2.2 Dīzelis | 150 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) |
Honda Accord 2011 Tourer 2.2 i-DTEC 180 Hp
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS) |
2.2 Dīzelis | 180 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) |
Honda Accord 2011 Tourer 2.4 i-VTEC
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs |
2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.7 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2011 Tourer 2.4 i-VTEC Automatic
Jaudīgākā benzīna versija (201 ZS) |
2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.6 l/100km | Automāts (6) |