Reālais Nissan 200 SX degvielas patēriņš
Nissan 200 SX reālais degvielas patēriņš ir apmēram 17% lielāks salīdzinot ar ražotāja norādīto patēriņu. Iepriekš minētā patēriņa atšķirība ir vidējā visiem Nissan 200 SX ražošanas periodā no 1988 līdz 2000. Periodā līdz 1994.gadam ražotajiem Nissan 200 SX reālā degvielas patēriņa atšķirība pēc lietotāju atsauksmēm vidēji ir +10%, savukārt pēc 1994. gada ražotajiem tā ir +21%.
Katras paaudzes un versijas reālo patēriņu skatiet zemāk.
Lietotāju ziņotā patēriņa vidējā atšķirība no norādītā
Vidējā patēriņa atšķirība starp norādīto un reālo visiem auto ražotājiem
Katras paaudzes un versijas reālo patēriņu skatiet zemāk.
1997
Nissan 200 SX 1997
Vidējā reālā benzīna patēriņa atšķirība: +23%
Tabulā skatiet informāciju par konkrētu Nissan 200 SX versiju reālo un specificēto degvielas patēriņu un tā atšķirībām
Modifikācija | Norādītais patēriņš | Reālais patēriņš |
---|---|---|
2.0Nissan 200 SX 1997 2.0 Turbo MT | 8.8 l/100km | 10.8 l/100km+23% |
2.0Nissan 200 SX 1997 2.0 Turbo AT | 8.9 l/100km |
1994
Nissan 200 SX 1994
Vidējā reālā benzīna patēriņa atšķirība: +19%
Tabulā skatiet informāciju par konkrētu Nissan 200 SX versiju reālo un specificēto degvielas patēriņu un tā atšķirībām
Modifikācija | Norādītais patēriņš | Reālais patēriņš |
---|---|---|
2.0Nissan 200 SX 1994 2.0 Turbo MT | 8.8 l/100km | 10.5 l/100km+19% |
2.0Nissan 200 SX 1994 2.0 Turbo AT | 9.3 l/100km |
1988
Nissan 200 SX 1988
Vidējā reālā benzīna patēriņa atšķirība: +10%
Tabulā skatiet informāciju par konkrētu Nissan 200 SX versiju reālo un specificēto degvielas patēriņu un tā atšķirībām
Modifikācija | Norādītais patēriņš | Reālais patēriņš |
---|---|---|
1.8Nissan 200 SX 1988 1.8 Turbo MT | 9.1 l/100km | 10.0 l/100km+10% |
1.8Nissan 200 SX 1988 1.8 Turbo AT | 9.1 l/100km |
Citu auto ražotāju reālais degvielas patēriņš
Norādītais lietotāju ziņotais degvielas patēriņš neatspoguļo visu lietotāju pieredzi, tas var būt selektīvs (atkarīgs no atsauksmes iesniegušo lietotāju braukšanas apstākļu, braukšanas stila, konkrētā auto tehniskā stāvokļa un citiem apstākļiem) un tāpēc nebūtu uzskatāms par reprezentatīvu rādītāju.