Reālais Opel Calibra degvielas patēriņš
Opel Calibra reālais degvielas patēriņš ir apmēram 5% lielāks salīdzinot ar ražotāja norādīto patēriņu.
Katras paaudzes un versijas reālo patēriņu skatiet zemāk.
Katras paaudzes un versijas reālo patēriņu skatiet zemāk.
1994
Opel Calibra 1994
Vidējā reālā benzīna patēriņa atšķirība: +8%
Tabulā skatiet informāciju par konkrētu Opel Calibra versiju reālo un specificēto degvielas patēriņu un tā atšķirībām
Modifikācija | Norādītais patēriņš | Reālais patēriņš |
---|---|---|
2.0Opel Calibra 1994 2.0 8V 115 ZS MT | 8.2 l/100km | 8.7 l/100km+6% |
2.0Opel Calibra 1994 2.0 8V 115 ZS AT | 8.1 l/100km | |
2.0Opel Calibra 1994 2.0 16V ECOTEC 136 ZS MT | 7.8 l/100km | 8.5 l/100km+9% |
2.0Opel Calibra 1994 2.0 16V ECOTEC 136 ZS AT | 7.5 l/100km | 8.3 l/100km+11% |
2.0Opel Calibra 1994 2.0 16V ECOTEC 136 ZS AT 4x4 | 9.1 l/100km | |
2.0Opel Calibra 1994 2.0 16V Turbo 204 ZS MT 4x4 | 9.0 l/100km | 9.7 l/100km+8% |
2.5Opel Calibra 1994 2.5 V6 ECOTEC MT | 8.7 l/100km | 9.2 l/100km+6% |
2.5Opel Calibra 1994 2.5 V6 ECOTEC AT | 8.7 l/100km |
1990
Opel Calibra 1990
Vidējā reālā benzīna patēriņa atšķirība: neliela
Tabulā skatiet informāciju par konkrētu Opel Calibra versiju reālo un specificēto degvielas patēriņu un tā atšķirībām
Modifikācija | Norādītais patēriņš | Reālais patēriņš |
---|---|---|
2.0Opel Calibra 1990 2.0i 4x4 115 ZS MT | 9.1 l/100km | 9.0 l/100km-1% |
2.0Opel Calibra 1990 2.0i 115 ZS MT | 8.2 l/100km | 8.2 l/100km0% |
2.0Opel Calibra 1990 2.0i 115 ZS AT | 8.1 l/100km | |
2.0Opel Calibra 1990 2.0i 16V 150 ZS MT | 7.8 l/100km | 8.3 l/100km+6% |
2.0Opel Calibra 1990 2.0i 16V 4x4 150 ZS MT | 8.7 l/100km | 8.9 l/100km+2% |
2.0Opel Calibra 1992 2.0i Turbo 4x4 204 ZS MT | 8.9 l/100km | 10.2 l/100km+15% |
2.5Opel Calibra 1993 2.5i-V6 MT | 10.2 l/100km | 10.2 l/100km0% |
2.5Opel Calibra 1993 2.5i-V6 AT | 11.2 l/100km |
Citu auto ražotāju reālais degvielas patēriņš
Norādītais lietotāju ziņotais degvielas patēriņš neatspoguļo visu lietotāju pieredzi, tas var būt selektīvs (atkarīgs no atsauksmes iesniegušo lietotāju braukšanas apstākļu, braukšanas stila, konkrētā auto tehniskā stāvokļa un citiem apstākļiem) un tāpēc nebūtu uzskatāms par reprezentatīvu rādītāju.