Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp
Mazda 6 2015 2.0 benzīns apraksts
Universāls Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 165 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 210 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto ...
Šim Mazda 6 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp sasniedz 9.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 214 km/h.
Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 62 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1020 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.1 litri uz 100 km, kas ir par 18% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.
Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp tehniskie dati
Modelis: | Mazda 6 SportBreak 2.0 165 Hp | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2018. janvāris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 139 g/km |
Jauda: | 165 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 210 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 214 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 (kombinētais) 7.7 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | ||
Auto izmēri: | 4.80m (garums) 1.84m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Klīrenss: | 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 522 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1664 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1990 kg |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp dzinējs PE-VPS
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas bojājumiem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 83.5 mm |
Virzuļa gājiens | 91.2 mm |
Kompresijas pakāpe | 13 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp eļļas tips | 0W-20 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri |
Jauda | 150 - 165 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 200 - 210 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2012 |
Ražošanas ilgums | 12 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 3 Mazda MX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-3 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda 6 universāla [2015 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 145 Hp
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 145 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp | 2.0 Benzīns | 165 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.0 165 Hp Automatic | 2.0 Benzīns | 165 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.2 SkyActiv-D 150 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 150 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.2 SkyActiv-D 150 Hp Automatic | 2.2 Dīzelis | 150 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.2 SkyActiv-D AWD 150 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.2 Dīzelis | 150 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.2 SkyActiv-D 175 Hp | 2.2 Dīzelis | 175 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.2 SkyActiv-D 175 Hp Automatic | 2.2 Dīzelis | 175 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.2 SkyActiv-D AWD 175 Hp Automatic | 2.2 Dīzelis | 175 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Mazda 6 2015 SportBreak 2.5
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.9 sekundēs |
2.5 Benzīns | 192 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |