LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic

Mazda 6 2005 2.3 benzīns apraksts

Universāls Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic tika ražots no 2005.gada jūlija līdz 2007.gada novembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.3 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 166 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Mazda 6 2005 - 2007 versija un griezes momentu 207 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Biežākās problēmas šim dzinējam ir ar dzesēšanas sistēmas sūkni un termostatu, kā  ...  Šim Mazda 6 2.3 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.7 litri.

Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic sasniedz 10.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 199 km/h.

Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 12.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 700 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 900 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.2 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.

Mazda 6 drošība

Drošības testos Mazda 6 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 6 novērtēta ar četrām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Mazda 6 saņēmis vienu zvaigzni.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Mazda 6 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk (9.2 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 2 % mazāks - 8.8 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 1 litriem uz 100 km jeb 10 % mazāks - 9.2 litri uz 100 km.
Mazda 6 2005

Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic tehniskie dati

Modelis: Mazda 6 SportBreak 2.3 S-VT Automatic
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2005. jūlijs ... 2007. novembris 
Dzinējs: 2300 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 215 g/km
Jauda: 166 ZS pie 6500 apgr/min Griezes moments: 207 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 199 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 9.0 (kombinētais) 12.5 (pilsētā) 7.0 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 10.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 64 litri
Auto izmēri: 4.71m (garums) 1.78m (platums) 1.48m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri
Klīrenss: 130 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 505 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1712 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2035 kg

Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic dzinējs L3-VE

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Biežākās problēmas šim dzinējam ir ar dzesēšanas sistēmas sūkni un termostatu, kā arī dzinēja spilveniem (rezultātā var parādīties vibrācijas), lambda zondi un ieplūdes kolektora regulēšanas mehānismu.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2261 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 87.5 mm
Virzuļa gājiens 94 mm
Kompresijas pakāpe 10.6 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.7 litri
Jauda 150 - 180 ZS pie 6500 apgr/min
Griezes moments 200 - 220 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2002
Ražošanas ilgums 16 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda 3 Mazda Tribute

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mazda 6 universāla [2005 - 2007] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 6 2005 SportBreak 1.8

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 120 ZS 7.9 l/100km Manuālā (5)
Mazda 6 2005 SportBreak 2.0 S-VT 2.0 Benzīns 147 ZS 8.0 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2005 SportBreak 2.0 S-VT Automatic 2.0 Benzīns 147 ZS 8.7 l/100km Automāts (5)
Mazda 6 2005 SportBreak 2.0 CiTD 121 Hp

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.0 Dīzelis 121 ZS 6.1 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2005 SportBreak 2.0 CiTD 143 Hp

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (143 ZS)

2.0 Dīzelis 143 ZS 6.1 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.2 sekundēs

2.3 Benzīns 166 ZS 8.8 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2005 SportBreak 2.3 S-VT Automatic

Jaudīgākā benzīna versija (166 ZS)

2.3 Benzīns 166 ZS 9.0 l/100km Automāts (5)
Atsauksmes par Mazda 6 2005
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]