LatviešuEnglishEspañol

Mercedes Vito 2010 Extra Lang 122 CDI

Mercedes Vito 2010 3.0 dīzelis apraksts

Minivens Mercedes Vito 2010 Extra Lang 122 CDI tiek ražots kopš 2010.gada janvāra. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 224 zirgspēku jaudu pie 3800 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Mercedes Vito 2010 versija un griezes momentu 440 Nm (ņūtonmetri) pie 1400 apgriezieniem minūtē.

Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Uzticams un tajā pašā laikā dinamisks motors. Bieži novērojamas eļļas noplūdes, mēdz  ...  Šim Mercedes Vito 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, MB 228.51/229.51 un eļļas tilpums dzinējā ir 8.8 litri.

Mercedes Vito 2010 Extra Lang 122 CDI ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
Auto maksimālais ātrums ir 201 km/h.

Mercedes Vito 3.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Mercedes Vito 2010

Mercedes Vito 2010 Extra Lang 122 CDI tehniskie dati

Modelis: Mercedes Vito Extra Lang 122 CDI
Virsbūves tips: Minivens
Ražošanas periods: 2010. janvāris
Dzinējs: 2987 cm3 Dīzelis, 6 cilindri CO2 izmeši: 221 g/km
Jauda: 224 ZS pie 3800 apgr/min Griezes moments: 440 NM pie 1400 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 201 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: nav datu
Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu
Degvielas bākas tilpums: 75 litri
Auto izmēri: 5.24m (garums) 1.90m (platums) 1.90m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 12.5 metri
Bagāžnieka tilpums: 970 litri
Auto svars (pilna masa): 3050 kg

Mercedes Vito 2010 Extra Lang 122 CDI dzinējs OM642 320/350 CDI

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Uzticams un tajā pašā laikā dinamisks motors. Bieži novērojamas eļļas noplūdes, mēdz būt problēmas ar motora kartera ventilāciju.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 2987 cm3
Cilindru skaits 6
Cilindra diametrs 83 mm
Virzuļa gājiens 92 mm
Kompresijas pakāpe 18 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 400 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Mercedes Vito 2010 Extra Lang 122 CDI eļļas tips 5W-30, MB 228.51/229.51
Eļļas tilpums 8.8 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 211 - 235 ZS pie 3800 apgr/min
Griezes moments 440 - 540 NM pie 1400 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2005
Ražošanas ilgums 19 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mercedes C klase Mercedes E klase Mercedes ML Mercedes G klase un 6 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mercedes Vito minivena [2010 modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Mercedes Vito 2010 2.1 Extra Lang 110 CDI 2.1 Dīzelis 95 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Kort 110 CDI 2.1 Dīzelis 95 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Lang 110 CDI 2.1 Dīzelis 95 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Extra Lang 113 CDI 2.1 Dīzelis 136 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Kort 113 CDI 2.1 Dīzelis 136 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Lang 113 CDI 2.1 Dīzelis 136 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Extra Lang 113 CDI 2.1 Dīzelis 136 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Kort 113 CDI 2.1 Dīzelis 136 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Lang 113 CDI 2.1 Dīzelis 136 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Extra Lang 113 CDI 4x4 2.1 Dīzelis 136 ZS - Automāts (5) Pilnpiedziņa
Mercedes Vito 2010 2.1 Lang 113 CDI 4x4 2.1 Dīzelis 136 ZS - Automāts (5) Pilnpiedziņa
Mercedes Vito 2010 2.1 Extra Lang 116 CDI 2.1 Dīzelis 163 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Kort 116 CDI 2.1 Dīzelis 163 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Lang 116 CDI 2.1 Dīzelis 163 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Extra Lang 116 CDI 2.1 Dīzelis 163 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Lang 116 CDI 2.1 Dīzelis 163 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Mercedes Vito 2011 2.1 Kort 116 CDI Jan 2011 — 2.1 Dīzelis 163 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 2.1 Extra Lang 116 CDI 4x4 2.1 Dīzelis 163 ZS - Automāts (5) Pilnpiedziņa
Mercedes Vito 2010 2.1 Lang 116 CDI 4x4 2.1 Dīzelis 163 ZS - Automāts (5) Pilnpiedziņa
Mercedes Vito 2010 3.0 Extra Lang 122 CDI 3.0 Dīzelis 224 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 3.0 Kort 122 CDI 3.0 Dīzelis 224 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Mercedes Vito 2010 3.0 Lang 122 CDI 3.0 Dīzelis 224 ZS - Automāts (5) Aizmugures
Atsauksmes par Mercedes Vito 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]