Opel Astra 2010 Sports Tourer Universāls
Elegants sportisks dizains. Kvalitatīvu materiālu salons ar sarkanu papildus apgaismojumu durvīs. Ādas krēsli ar baltiem dekoratīviem apšuvumiem. Visi pasažieri slavē auto interjeru. Mana modelim ir patīkams moderna dizaina datora centrālais displejs ar dienas un nakts fonu.
Ir sportiskas un touring automātisko vadības sistēmu nomaiņa. Veicot šo uzstādījumu maiņu mainās ...
visas Opel Astra atsauksmes
Šī Opel Astra Sports Tourer paaudze tika ražota no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Mums ir informācija par 15 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Opel pieejami pieci benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.4 līdz 1.6 litriem un jaudu no 100 līdz 180 zirgspēkiem un seši dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.2 līdz 2.0 litriem un jaudu no 95 līdz 165 zirgspēkiem. Latvijā Opel Astra visbiežāk sastopams ar 1.7 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (10 versijas), gan automātisko (5 versijas) pārnesumu kārbu.
Opel Astra 2010 Sports Tourer universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 5.9 līdz 7.4 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.1 līdz 5.9 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Opel Astra 2010 Sports Tourer universāla benzīna versija ir Opel Astra Sports Tourer 1.4, kas vidēji patērē 5.9 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Opel Astra 2010 Sports Tourer universāla dīzelis - Opel Astra Sports Tourer 1.3 CDTI uz 100 kilometriem patērē 4.1 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Opel Astra degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 28 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +25% benzīna motoriem un +30% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Opel Astra modifikāciju
Opel Astra 2010 Sports Tourer universāla CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 139 līdz 174 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 106 līdz 156 gramiem uz kilometru. No Opel Astra ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Opel Astra Sports Tourer 1.4, kas vidēji saražo 139 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Opel Astra dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI - 106 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 8.8 sekundēs ieskrienas Opel Astra Sports Tourer 1.6 versija, savukārt visgausākais ir Opel Astra Sports Tourer 1.3 CDTI, kurš šo ātrumu sasniedz 14.9 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 220 km/h ir 1.6 benzīna 4 cilindru 180 zirgspēku versijai (Opel Astra Sports Tourer 1.6).
Opel Astra garums ir 470 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Opel Astra ir par 6 cm garāks nekā BMW 3 sērija universāls, savukārt 2 cm īsāks nekā Volvo V70. Opel Astra svars (pilna masa) ir no 1960 līdz 2155 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. Opel Astra bagāžnieka tilpums ir 500 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1550 litriem.
Šis Opel ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 3200 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Opel Astra remontu izmaksas gadā ir ap 140 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Opel Astra 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.14 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 57%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 25% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Opel Astra lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Opel Astra cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Opel Astra novērtēts ar vidējo atzīmi 8.3 - tā atbilst vidējai atzīmei šī vecuma automobiļiem. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 88% atsauksmju sniedzēju.
Opel Astra modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Opel Astra 2010 1.2 Sports Tourer 1.3 CDTI
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.2 Dīzelis | 95 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.4
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 100 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.4 | 1.4 Benzīns | 120 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.4 | 1.4 Benzīns | 140 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.4 | 1.4 Benzīns | 140 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.6 | 1.6 Benzīns | 115 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.6
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.8 sekundēs |
1.6 Benzīns | 180 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.6
Jaudīgākā benzīna versija (180 ZS) |
1.6 Benzīns | 180 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.7 CDTI | 1.7 Dīzelis | 110 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.7 CDTI | 1.7 Dīzelis | 125 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 1.7 CDTI | 1.7 Dīzelis | 130 ZS | - | Manuālā (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 2.0 CDTI | 2.0 Dīzelis | 160 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2010 Sports Tourer 2.0 CDTI | 2.0 Dīzelis | 160 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (6) |
Opel Astra 2011 Sports Tourer 2.0 CDTI
Jan 2011 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (165 ZS) |
2.0 Dīzelis | 165 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2011 Sports Tourer 2.0 CDTI
Jan 2011 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (165 ZS) |
2.0 Dīzelis | 165 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (6) |
Opel Astra cenas
Opel Astra 2010 - 2012 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2000 € līdz 4800 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Opel Astra cena ir ļoti zema - Opel Astra ir aptuveni par 41 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 2010 - 2012 cenu salīdzinājumu). Neskatoties uz zemo cenu Opel Astra kvalitāte ir virs vidējās (skat. zemāk), tāpēc šis Opel varētu būt izdevīgs pirkums.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Opel Astra 2011 cena | 2900 € | 3700 € | 4800 € | |
Opel Astra 2010 cena | 2000 € | 2600 € | 3300 € |
Opel Astra kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Opel Astra? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Opel Astra 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.14 €.
Opel Astra 2010 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Opel Astra kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Opel Astra nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Opel Astra nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2010 2011 2012
Opel Astra uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Opel Astra uzticamība ir laba. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji tikai 16.9 procentiem šīs paaudzes Opel Astra (vidēji 11 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 21.6%.
Opel Astra uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie universāli
Opel Astra 2010 Sports Tourer universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Opel Astra paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
79% Klimata kontrole
66% Lietus sensors
66% Metālikas krāsa
64% Regulējama stūre
45% Kruīza kontrole
40% Jumta reliņi
28% Parkošanās sensori aizmugurē
24% Apsildāmi sēdekļi
18% Navigācija
18% Aptumšojošie spoguļi
16% Ksenona gaismas
12% Riepu spiediena kontrole
11%
Opel Astra 2010 Sports Tourer universāla fotogrāfijas
Opel Astra 2010 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Opel Astra 2010 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- lielāks klīrenss
- pieejami benzīna, dīzeļa un gāzes motori
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- pieejami benzīna, dīzeļa un gāzes motori
- lielāks klīrenss
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- labāka manevrētspēja
Atsauksmes par Opel Astra
Kopā 89 atsauksmes par Opel Astra
Elegants sportisks dizains. Kvalitatīvu materiālu salons ar sarkanu papildus apgaismojumu durvīs. Ādas krēsli ar baltiem dekoratīviem apšuvumiem. Visi pasažieri slavē auto interjeru. Mana modelim ir patīkams moderna dizaina datora centrālais displejs ar dienas un nakts fonu.
Ir sportiskas un touring automātisko vadības sistēmu nomaiņa. Veicot šo uzstādījumu maiņu mainās tonis interjerā no balta uz sporta režīmā agresīvi sarkanu.
Sporta režīms ir ar pazeminātiem ātrumiem un cietāku piekari. Touring režīmu uzstādot auto gaita ir līgana nemanāmi pārslēdzas ātrumi auto klusi pārvietojas pa ceļu nejūtot nelīdzenumus. Kolosāla atpūta tālākos ceļos - ieslēdzot kruīzkontroli un touring režīmu var baudīt bezrūpīgu braucienu. Pa šoseju dzinējs ir ļoti ekonomisks 4, 5 litri 100 km. Auto viegli paātrinās apdzenot bez problēmām. Esmu braucis ar piekabi tas būtiski neietekmē dinamiku un degvielas patēriņu.
Man nepatika lietot sporta režīmu, jo dzinējs strādāja ar paaugstinātiem apgriezieniem un nebija nekādas vajadzības to lietot. Automātiskā kārba ir robots. Ikdienā automātā darbojas tikai D un R režīmi 6 pakāpes. Ja nepieciešams braukt īpaši smagos apstākļos vai kalnos jāpārslēdz uz manuālo režīmu, tad var braukt pazeminātos ātrumos.
Īpaša konstrukcija ir aizmugurējo krēslu atzveltņu nolaišanai - lai to var paveikt atverot pakaļējās durvis un nospiežot slēdžus. Tie atrodas netālu no durvīm. Nav jāmeklē kur tos atrast. Var nolaist 2 daļās katru sēdekli atsevišķi. Nolaižot sēdekļus veidojas ideāli gluda virsma preču pārvadāšanai vai gulēšanai.
Priekšējās lampas seko stūres kustībām. Pagriezienos ieslēdzas papildus apgaismojums pagrieziena virzienā
var uzstādīt režīmu kad aizslēdzot auto durvis, tas apgaismo ceļu līdz mājam. Pēc minūtes apgaismojums atslēdzas.
Ja dziļāk parokas borta datorā var atrast daudz dažādu interesantu uzstādījumu.
Laba lieta ir brīvroku sarunu iekārta kura caur Bluetooth savienojas ar telefonu. Vienreiz veic savienojumu tad telefonu var turēt somā vai kabatā. Displejā tiek parādīts tava telefona zvanu žurnāls un visu zvanu vadību var veikt ar auto borta datora palīdzību. sarunu var veikt no salona neatraujot rokas no stūres. Dzirdamība ideāla.
Radio ir ļoti laba staciju uztveramība - var šķērsot visu Latviju klausoties radio.
Audio sistēma var lasīt MP3 diskus, var pievienot telefonu un citus ārējos datu nesējus caur kabeli.
Auto ir laba klimatkontrole, kad tā darbojas par logu aizsvīšanu nav jāuztraucas.
1) Zems klīrenss! Pilsētas apstākļos bieži priekša atsitās pret zemi.
2) Pilsētas režīmā liels degvielas patēriņš 8 - 9 litri dīzelis.
3) To izraisa smagnēja gaitas uzsākšana no krustojuma, pietrūka dinamiska izrāviena vajadzības gadījumā,
4) ĻOTI ZEMS PRIEKŠĒJĀ STIKLA AUGŠĒJĀS MALAS NOVIETOJUMS. PIEBRAUCOT PIE KRUSTOJUMA LĪNIJAS NEVAR SASKATĪT LUKSOFORA SIGNĀLUS. Tas ĻOTI traucē - jāapstājas vismaz 5 m ātrāk kā ierasts. Arī priekšējos sānos ir neērti plats loga balsts un neliels sānu lodziņš. ĻOTI ierobežota redzamība uz sāniem. Bet pie tā var pierast.
Palīdz sensori priekšā un aizmugurē. Devēji atšķiras ar toņiem un skaņas intensitāti.
5) Sēdekļu pozīcija ir zema gan pirmajā, gan otrajā rindā un attālums starp rindām ir neliels garāka auguma cilvēka iesēžoties priekšā aizmugurē paliek maz vietas. Garāka auguma cilvēkiem ir sarežģīti ielocīties salonā, jo jumts ir atrodas zemu - kā jau sporta tipa dizainam. Galva atduras jumtā. Domāju, ka 5 cilvēkiem doties garākā ceļojumā nebūtu ērti. Var teikt salons ir četrvietīgs. Auto ieteicams jauniešiem, vai ģimenei ar maziem bērniem.
6) Bagāžniekā pietrūka ērti plaukti kur novietot pudeles, sānu plaukti ir nelieli un šauri. Nav saprotams kam tie domāti. Tur var ielikt tikai kādu grāmatu vai dokumentu mapi. Visus instrumentus un citas mantas glabāju zem paceļamā vāka nišā pirms rezerves riteņa. Vēl ir nelielas nišas sānos riteņu arkās.
Arī cimdu nodalījums neērts. Centru aizņem plaukts ar servisa grāmatiņu. Atverot durtiņas nav vietas pat kur biezākus ziemas cimdus ielikt. Blakus stūrei ir neliela niša ar atveramu vāku, bet tā ir kredītkaršu platumā. Maku tur ielikt nevarēju. glabāju Tur klienta kartes no uzpildes stacijām. Nav kur novietot brilles, lai gan rokasgrāmatā ir rādīts atverams vāks pirms apgaismes lampas griestos neko nevarēju Tur atvērt.
8) ĻOTI neērta ir kruīzkontroles vadība, kas atrodas stūres spieķa centrā to var ieslēgt ilgāk uzspiežot noteiktā pozīcijā ar īkšķi bet tas novērsa uzmanību no ceļa. Pārdomāti ir tas ka kruīzkontrontrolei ir + vai - slēdzis ar to var mainīt ātrumu nespiežot gāzes pedāli.
9) Centrālajā displejā aiz stūres var redzēt dažādus spidometra datus, te var uzstādīt arī elektronisku precīzu ātruma attēlojumu. Problēma ir tā, ja borta dators atklāj kādu problēmu, šajā displejā parādās uzraksts. Tas aizsedz spidometra rādījumu un ziņa manuāli jāatslēdz. Ja problēmu nevar uzreiz novērst visu laiku ir manuāli jāatslēdz ik pa brīdim uzlecošie ziņojumi. Ir ziņas kuras var nodzēst tikai dīleru servisā un tas var maksāt labu naudu par diagnostiku.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.1 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 120 € (ap 120 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto