LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 206 2002 1.6-16V

Peugeot 206 2002 1.6 benzīns apraksts

Hečbeks Peugeot 206 2002 1.6-16V tika ražots no 2002.gada oktobra līdz 2005.gada oktobrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 5750 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 206 2002 - 2006 versija un griezes momentu 147 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības  ...  Šim Peugeot 206 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.

Peugeot 206 2002 1.6-16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 206 2002 1.6-16V sasniedz 9.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 198 km/h.

Šī Peugeot 206 2002 1.6-16V modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 780 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 980 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.2 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 206 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 206 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 206 2002 1.6-16V AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk (10.9 sekundēs), turklāt ir mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.7 litriem uz 100 km jeb 11 % lielāks - 7.1 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 1.1 litriem uz 100 km jeb 15 % lielāks - 8.3 litri uz 100 km.
Peugeot 206 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 206 2002

Peugeot 206 2002 1.6-16V tehniskie dati

Modelis: Peugeot 206 1.6-16V
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2002. oktobris ... 2005. oktobris 
Dzinējs: 1587 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 153 g/km
Jauda: 110 ZS pie 5750 apgr/min Griezes moments: 147 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 198 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.4 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.4 (kombinētais) 8.6 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 7.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 50 litri
Auto izmēri: 3.82m (garums) 1.65m (platums) 1.43m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 9.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 210 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 992 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)

Peugeot 206 2002 1.6-16V dzinējs TU5JP4

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas maiņas intervālu ir ļoti ieteicams ievērot!
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1587 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 78.5 mm
Virzuļa gājiens 82 mm
Kompresijas pakāpe 10.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 80 000 km
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 206 2002 1.6-16V eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 3.5 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 90 - 110 ZS pie 5750 apgr/min
Griezes moments 130 - 150 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2000
Ražošanas ilgums 15 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2003. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 307 Citroen Xsara Citroen C3 Peugeot 207 un 7 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 206 hečbeka [2002 - 2006] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 206 2002 1.1 Okt 2002 — Apr 2005 1.1 Benzīns 60 ZS 6.2 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2002 1.4 Okt 2002 — Okt 2005 1.4 Benzīns 75 ZS 6.3 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2002 1.4 Okt 2002 — Apr 2005 1.4 Benzīns 75 ZS 6.9 l/100km Automāts (4)
Peugeot 206 2003 1.4-16V Okt 2003 — Mar 2006

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 90 ZS 6.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2002 1.4 HDI Okt 2002 — Okt 2005

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.4 Dīzelis 68 ZS 4.3 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2002 1.6-16V Okt 2002 — Okt 2005

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.4 sekundēs

1.6 Benzīns 110 ZS 6.4 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2002 1.6-16V

Jaudīgākā benzīna versija (110 ZS)

1.6 Benzīns 110 ZS 7.1 l/100km Automāts (4)
Peugeot 206 2004 1.6-16V HDiF Okt 2004 — Mar 2006

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS)

1.6 Dīzelis 110 ZS 4.8 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2002 2.0 HDI Okt 2002 — Okt 2005 2.0 Dīzelis 90 ZS 5.0 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Peugeot 206 2002
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]