Peugeot 206 2002 1.6-16V
Peugeot 206 2002 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Peugeot 206 2002 1.6-16V tika ražots no 2002.gada oktobra līdz 2005.gada oktobrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 5750 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 206 2002 - 2006 versija un griezes momentu 147 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības ...
Šim Peugeot 206 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 206 2002 1.6-16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 206 2002 1.6-16V sasniedz 9.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 198 km/h.
Šī Peugeot 206 2002 1.6-16V modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 780 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 980 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.2 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 206 degvielas patēriņš.
Peugeot 206 2002 1.6-16V tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 206 1.6-16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2002. oktobris ... 2005. oktobris | ||
Dzinējs: | 1587 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 153 g/km |
Jauda: | 110 ZS pie 5750 apgr/min | Griezes moments: | 147 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 198 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 (kombinētais) 8.6 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 3.82m (garums) 1.65m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 210 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 992 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) |
Peugeot 206 2002 1.6-16V dzinējs TU5JP4
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas maiņas intervālu ir ļoti ieteicams ievērot!Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1587 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 78.5 mm |
Virzuļa gājiens | 82 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 80 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 206 2002 1.6-16V eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 90 - 110 ZS pie 5750 apgr/min |
Griezes moments | 130 - 150 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2000 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2003. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 307 Citroen Xsara Citroen C3 Peugeot 207 un 7 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 206 hečbeka [2002 - 2006] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 206 2002 1.1 Okt 2002 — Apr 2005 | 1.1 Benzīns | 60 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 Okt 2002 — Okt 2005 | 1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 Okt 2002 — Apr 2005 | 1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2003 1.4-16V
Okt 2003 — Mar 2006 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 HDI
Okt 2002 — Okt 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.6-16V
Okt 2002 — Okt 2005 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.4 sekundēs |
1.6 Benzīns | 110 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.6-16V
Jaudīgākā benzīna versija (110 ZS) |
1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2004 1.6-16V HDiF
Okt 2004 — Mar 2006 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 2.0 HDI Okt 2002 — Okt 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |