Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT
Renault Laguna 2010 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 180 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Renault Laguna 2010 - 2013 versija un griezes momentu 400 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir ...
Šim Renault Laguna 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 7 litri.
Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT sasniedz 8.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 217 km/h.
Šī Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.8 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Renault Laguna 2010 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 66 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1360 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Renault degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.8 litri uz 100 km, kas ir par 17% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Renault Laguna degvielas patēriņš.
Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT tehniskie dati
Modelis: | Renault Laguna Estate 2.0 dCi GT | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 152 g/km |
Jauda: | 180 ZS pie 3750 apgr/min | Griezes moments: | 400 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 217 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 (kombinētais) 7.7 (pilsētā) 4.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | ||
Auto izmēri: | 4.80m (garums) 1.81m (platums) 1.45m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2075 kg |
Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT dzinējs M9R Gen1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir diezgan ilgmūžīgs. Problēmas šiem dzinējiem visbiežāk ir ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu un eļļošanu.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.6 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 130 - 180 ZS pie 3750 apgr/min |
Griezes moments | 320 - 400 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 14 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Nissan X-Trail Nissan Qashqai Renault Scenic Opel Vivaro un 7 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Renault Laguna universāla [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Laguna 2010 Estate 1.5 dCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Laguna 2010 Estate 2.0
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 140 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Laguna 2010 Estate 2.0
Jaudīgākā benzīna versija (170 ZS) |
2.0 Benzīns | 170 ZS | 8.7 l/100km | Automāts (6) |
Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi | 2.0 Dīzelis | 175 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) |
Renault Laguna 2010 Estate 2.0 dCi GT
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.7 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 180 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) |