Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD
Toyota RAV4 2000 2.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD tika ražots no 2001.gada jūnija līdz 2003.gada oktobrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 116 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 250 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējs bija pazīstams ar savām labajām tehniskajām īpašībām.
Viens no tā trūkumiem ir hidraulisko kompensatoru neesamība, kas nozīmē nepieciešamību periodiski regulēt vārstu atstarpes. Nākamās ...
Šim Toyota RAV4 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.7 litri.
Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD sasniedz 12.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 170 km/h.
Šī Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.1 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Toyota RAV4 2000 - 2003 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 8.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 57 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 800 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 920 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.5 litri uz 100 km, kas ir par 6% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota RAV4 degvielas patēriņš.

Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD tehniskie dati
Modelis: | Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2001. jūnijs ... 2003. oktobris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 116 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 250 NM pie 1800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 170 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 (kombinētais) 8.9 (pilsētā) 6.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 57 litri | ||
Auto izmēri: | 4.20m (garums) 1.74m (platums) 1.69m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1150 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1930 kg |
Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD dzinējs 2.0 D4D (1CD-FTV)
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējs bija pazīstams ar savām labajām tehniskajām īpašībām.Viens no tā trūkumiem ir hidraulisko kompensatoru neesamība, kas nozīmē nepieciešamību periodiski regulēt vārstu atstarpes. Nākamās paaudzes 1AD-FTV dzinējs tika aprīkots ar hidrauliskajiem kompensatoriem.
Degvielas sprauslu atteices ir bieži sastopama problēma. Dīzeļdegvielas piemaisījumu dēļ sprauslas ātri nolietojas abrazīva nodiluma rezultātā. Lai pagarinātu to kalpošanas laiku, ieteicams uzpildīt degvielu tikai uzticamās uzpildes stacijās un regulāri mainīt degvielas filtru. Ja tas tiek atstāts novārtā, sprauslu nomaiņa var kļūt par ļoti dārgu remontu. To kalpošanas laiks reti pārsniedz 200 000 km.
SCV vārstu noplūdes ir vēl viena bieži sastopama problēma. Šie vārsti regulē degvielas padevi augstspiediena degvielas sūknī (HPFP), taču laika gaitā tiem mēdz rasties noplūdes. Pirmais simptoms ir nestabili tukšgaitas apgriezieni, kam var sekot motora noslāpšana vai grūtības iedarbināt dzinēju. Lai izvairītos no pēkšņiem darbības traucējumiem, nepieciešams rūpīgi uzraudzīt degvielas sistēmas stāvokli.
Daudzi Toyota 2.0 D-4D īpašnieki ziņo par eļļas spiediena sensora darbības traucējumiem. Uz paneļa var iedegties brīdinājuma indikators, lai gan sistēmas spiediens atbilst normai. Šo problēmu parasti atrisina, nomainot sensoru.
EGR vārsts ir vēl viena vājā vieta – tas bieži aizsērē. Sākotnēji tas izraisa jaudas zudumu, bet, ja problēma netiek novērsta, dzinējs var pāriet avārijas režīmā, kas prasīs tūlītēju vārsta tīrīšanu vai nomaiņu.
Ūdens sūknim ir salīdzinoši īss kalpošanas laiks. Tāpat kā daudziem Toyota dīzeļdzinējiem, šī detaļa ir pakļauta bojājumiem un dažkārt var sākt tecēt jau pie 60 000 km nobraukuma.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 82.2 mm |
Virzuļa gājiens | 94 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 100 000 km (noteiktais), 90 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 6.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 90 - 116 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 215 - 280 NM pie 1800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1999 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2002. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Avensis Toyota Corolla Toyota Corolla Verso un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota RAV4 [2000 - 2003] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Toyota RAV-4 1.8 16v VVT-i 2WD
Jūl 2000 — Okt 2003 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 125 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Toyota RAV-4 2.0 16v VVT-i 4WD
Jūl 2000 — Okt 2003 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.6 sekundēs |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
Toyota RAV-4 2.0 16v VVT-i 4WD
Jūl 2000 — Okt 2003 Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.3 l/100km | Automāts (4) | Pilnpiedziņa |
Toyota RAV-4 2.0 D4-D 4WD Jūn 2001 — Okt 2003 | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) | Pilnpiedziņa |
Toyota RAV4 2000 2.4i
Jaudīgākā benzīna versija (161 ZS) |
2.4 Benzīns | 161 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |