Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D (3. paaudze)
Toyota RAV4 2006 2.2 dīzelis apraksts
Apvidus auto Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D tika ražots no 2006.gada janvāra līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 310 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
AD sērijas turbodīzeļdzinēji Toyota automobiļos parādījās 2005. gadā un tika ražoti līdz 2018. gadam. Pirmais tika izlaists 2,2 litru dzinējs, kam vēlāk pievienojās 2,0 litru ...
Šim Toyota RAV4 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D sasniedz 10.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 180 km/h.
Šī Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.6 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Toyota RAV4 2006 - 2009 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 8.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.6 litri uz 100 km, kas ir par 15% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota RAV4 degvielas patēriņš.
Toyota RAV4 drošība
Drošības testos Toyota RAV4 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Toyota RAV4 novērtēta ar četrām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Toyota RAV4 saņēmis trīs zvaigznes.

Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D tehniskie dati
Modelis: | Toyota RAV4 2.2 D-4D | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2006. janvāris ... 2009. janvāris | ||
Dzinējs: | 2231 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 173 g/km |
Jauda: | 136 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 310 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 180 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 (kombinētais) 8.1 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.40m (garums) 1.82m (platums) 1.68m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Klīrenss: | 180 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 586 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1470 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2190 kg |
Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D dzinējs D4D (2AD-FTV)
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
AD sērijas turbodīzeļdzinēji Toyota automobiļos parādījās 2005. gadā un tika ražoti līdz 2018. gadam. Pirmais tika izlaists 2,2 litru dzinējs, kam vēlāk pievienojās 2,0 litru versija. Abiem dzinējiem ir vienāds 86 mm cilindru diametrs, bet tie atšķiras ar virzuļu gājienu. 2,2 litru modelis ir aprīkots ar balansiera vārpstām, kas tiek darbinātas ar zobpārvadu no kloķvārpstas.Šie dzinēji izmanto motora sadales ķēdi un IHI turbīnu ar maināmu ģeometriju un vakuuma piedziņu. Jaudīgākajā 2AD-FHV (177 ZS) versijā turbīnai ir šķidruma dzesēšana. Degvielas iesmidzināšanas sistēma balstās uz Denso Common Rail tehnoloģiju ar HP3 augstspiediena degvielas sūkni. Ražošanas laikā dzinējs tika vairākkārt modernizēts, un lielākais uzlabojums notika 2009. gadā, kad elektromagnētiskās sprauslas tika aizstātas ar pjezo inžektoriem, lai atbilstu Euro 5 emisijas standartiem.
Dzinējs izceļas ar degvielas ekonomiju un labu griezes momentu zemās apgriezienu robežās. Motora sadales ķēdes mehānisms tiek uzskatīts par uzticamu.
Tomēr ir arī trūkumi. Bieži sastopama problēma ir cilindru galvas blīves atteice, un eļļas patēriņš var parādīties jau pie neliela nobraukuma. EGR vārsts ātri aizsērē un reizēm prasa tīrīšanu pat ik pēc 30 000 km. Kad EGR vārsts iestrēgst, dzinējs zaudē veiktspēju, it īpaši uz šosejas, kur paātrināšanās kļūst apgrūtināta.
Papildus tam dīzeļa daļiņu filtram ir salīdzinoši ierobežots kalpošanas laiks. Degvielas sprauslas vidēji kalpo aptuveni 250 000 km, pirms nepieciešama nomaiņa.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2231 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 86 mm |
Virzuļa gājiens | 96 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 136 - 150 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 310 - 360 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2008. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Avensis Toyota Corolla Verso Toyota Verso |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota RAV4 [2006 - 2009] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota RAV4 2006 2.0 16v VVT-i 4x4
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 152 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota RAV4 2006 2.0 16v VVT-i Automatic 4x4 | 2.0 Benzīns | 152 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (4) |
Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 136 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota RAV4 2006 2.2 D-4D D-CAT 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 177 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota RAV4 2006 2.4 4WD
Jaudīgākā benzīna versija (170 ZS) |
2.4 Benzīns | 170 ZS | 10.3 l/100km | Automāts (4) |