BMW 320i (Touring F31)
BMW 3 sērija 2012 2.0 benzīns apraksts
Universāls BMW 320i tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un twinscroll turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, ...
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5 litri.
BMW 320i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 320i sasniedz 7.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 233 km/h.
Šī BMW 320i modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 7.9 litri uz 100km.
BMW 3 sērijas drošība
Drošības testos BMW 3 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 3 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 3 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 3 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
- BMW 320i AT lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 4 % lielāks - 8.2 litri uz 100 km
- BMW 320i MT 4x4
- BMW 320i AT 4x4 lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 8 % lielāks - 8.5 litri uz 100 km
BMW 320i tehniskie dati
Modelis: | BMW 320i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 184 ZS pie 5000 apgr/min | Griezes moments: | 270 NM pie 1250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 233 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.5 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.62m (garums) 1.81m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 495 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1500 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2015 kg |
BMW 320i dzinējs N20B20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, kas ar laiku tika novērstas. Vēl problēmas šim dzinējam mēdz sagādāt eļļas sūkņa ražība un tā piedziņas ķēde, kā arī mēdz plaisāt eļļas filtra turētāja korpuss.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 320i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 9.1 litri |
Jauda | 156 - 245 ZS pie 5000 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 350 NM pie 1250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2011 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2014. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas universāla [2012 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 316i
Jan 2013 — Dec 2015 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 136 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 316i Jan 2013 — Dec 2015 | 1.6 Benzīns | 136 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 328i Touring Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 328i Touring
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 328i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 328i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 316d | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 316d | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 318d | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318d | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 318d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d
Jan 2013 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d
Jan 2013 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d Touring Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d Touring Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 325d Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 335i Jan 2013 — Dec 2015 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 335i Jan 2013 — Dec 2015 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 335i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d Touring Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 335d 4x4
Jan 2013 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.9 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |