BMW 316d (Touring F31)
BMW 3 sērija 2012 2.0 dīzelis apraksts
Universāls BMW 316d tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 116 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 260 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 316d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 316d sasniedz 11.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.
Šī BMW 316d modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 5.4 litri uz 100km.
BMW 3 sērijas drošība
Drošības testos BMW 3 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 3 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 3 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 3 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
BMW 316d tehniskie dati
Modelis: | BMW 316d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 116 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 260 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 200 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 57 litri | ||
Auto izmēri: | 4.62m (garums) 1.81m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 495 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1500 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2025 kg |
BMW 316d dzinējs N47D20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 316d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.7 litri |
Jauda | 116 - 177 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 350 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas universāla [2012 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 316i
Jan 2013 — Dec 2015 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 136 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 316i Jan 2013 — Dec 2015 | 1.6 Benzīns | 136 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320i | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 328i Touring Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 328i Touring
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 328i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 328i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 316d | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 316d | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 318d | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 318d | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 318d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d
Jan 2013 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d
Jan 2013 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d Touring Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 320d Touring Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 320d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 320d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 325d Jan 2013 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 335i Jan 2013 — Dec 2015 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 335i Jan 2013 — Dec 2015 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 335i 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 330d Touring Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 330d 4x4 Jan 2013 — Dec 2015 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 335d 4x4
Jan 2013 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.9 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |