BMW X1 2012 16d (E84)
BMW X1 2012 2.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto BMW X1 2012 16d tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 116 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 260 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW X1 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW X1 2012 16d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X1 2012 16d sasniedz 11.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 189 km/h.
BMW X1 2012 16d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW X1 2012 - 2015 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 61 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1220 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1280 kilometriem.
BMW X1 drošība
Drošības testos BMW X1 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW X1 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 87 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 86 no 100, par gājēju aizsardzību BMW X1 saņēmis 64 no 100.
BMW X1 drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
BMW X1 2012 16d tehniskie dati
Modelis: | BMW X1 16d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 116 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 260 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 189 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | ||
Auto izmēri: | 4.48m (garums) 1.80m (platums) 1.55m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1350 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2055 kg |
BMW X1 2012 16d dzinējs N47D20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW X1 2012 16d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8.5 litri |
Jauda | 116 - 177 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 350 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW X1 [2012 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW X1 2012 2.0 18i
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 18i | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20i Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20i
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 20i 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 20i 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 28i 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.1 sekundēs |
2.0 Benzīns | 245 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 28i 4x4 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 sDrive16d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 16d | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive18d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive18d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 18d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 18d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20d
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 20d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 20d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 xDrive25d 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (218 ZS) |
2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 xDrive25d 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (218 ZS) |
2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 3.0 xDrive28i 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.1 sekundēs |
3.0 Benzīns | 245 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 3.0 xDrive28i 4x4 Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Benzīns | 245 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |