BMW X1 2012 sDrive20i (E84)
BMW X1 2012 2.0 benzīns apraksts
Apvidus auto BMW X1 2012 sDrive20i tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 184 zirgspēku jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un twinscroll turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, ...
Šim BMW X1 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5 litri.
BMW X1 2012 sDrive20i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X1 2012 sDrive20i sasniedz 7.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 220 km/h.
Šī BMW X1 2012 sDrive20i modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 63 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 940 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1200 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.4 litri uz 100 km, kas ir par 40% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X1 degvielas patēriņš.
BMW X1 drošība
Drošības testos BMW X1 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW X1 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 87 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 86 no 100, par gājēju aizsardzību BMW X1 saņēmis 64 no 100.
BMW X1 drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
BMW X1 2012 sDrive20i tehniskie dati
Modelis: | BMW X1 sDrive20i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 157 g/km |
Jauda: | 184 ZS pie 5000 apgr/min | Griezes moments: | 270 NM pie 1250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 220 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 (kombinētais) 8.7 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | ||
Auto izmēri: | 4.48m (garums) 1.80m (platums) 1.55m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1350 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2060 kg |
BMW X1 2012 sDrive20i dzinējs N20B20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, kas ar laiku tika novērstas. Vēl problēmas šim dzinējam mēdz sagādāt eļļas sūkņa ražība un tā piedziņas ķēde, kā arī mēdz plaisāt eļļas filtra turētāja korpuss.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW X1 2012 sDrive20i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.5 litri |
Jauda | 156 - 245 ZS pie 5000 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 350 NM pie 1250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2011 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2014. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW X1 [2012 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW X1 2012 2.0 18i
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 18i | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20i Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20i
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 20i 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 20i 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 28i 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.1 sekundēs |
2.0 Benzīns | 245 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 28i 4x4 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 sDrive16d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 16d | 2.0 Dīzelis | 116 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive18d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive18d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 18d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 18d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20d
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 sDrive20d Jan 2012 — Jan 2015 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X1 2012 2.0 20d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 20d 4x4 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 xDrive25d 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (218 ZS) |
2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 2.0 xDrive25d 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (218 ZS) |
2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 3.0 xDrive28i 4x4
Jan 2012 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.1 sekundēs |
3.0 Benzīns | 245 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2012 3.0 xDrive28i 4x4 Jan 2012 — Jan 2015 | 3.0 Benzīns | 245 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |