BMW X3 2010 18d (F25)
BMW X3 2010 2.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto BMW X3 2010 18d tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2014.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 143 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 360 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 210 līdz 360 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW X3 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW X3 2010 18d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X3 2010 18d sasniedz 9.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.
Šī BMW X3 2010 18d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.1 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW X3 2010 - 2014 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 67 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1300 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1420 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.6 litri uz 100 km, kas ir par 29% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X3 degvielas patēriņš.
BMW X3 drošība
Drošības testos BMW X3 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW X3 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 88 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW X3 saņēmis 53 no 100.
BMW X3 drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
BMW X3 2010 18d tehniskie dati
Modelis: | BMW X3 18d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2014. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 143 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 360 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 195 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 (kombinētais) 5.8 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 67 litri | ||
Auto izmēri: | 4.65m (garums) 1.88m (platums) 1.66m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | ||
Klīrenss: | 212 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 550 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1600 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2250 kg |
BMW X3 2010 18d dzinējs N47TU
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW X3 2010 18d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8.7 litri |
Jauda | 116 - 184 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 380 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW X3 [2010 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW X3 2011 2.0 xDrive20i 4x4
Jan 2011 — Jan 2014 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2011 2.0 xDrive20i 4x4
Jan 2011 — Jan 2014 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2012 2.0 xDrive28i 4x4
Jan 2012 — Jan 2014 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2012 2.0 18d
Jan 2012 — Dec 2014 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X3 2012 2.0 18d Jan 2012 — Dec 2014 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW X3 2010 2.0 xDrive20d 4x4 Jan 2010 — Jan 2014 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2010 2.0 xDrive20d 4x4 Jan 2010 — Jan 2014 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2010 3.0 xDrive28i 4x4 Jan 2010 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2010 3.0 xDrive35i 4x4
Jan 2010 — Jan 2014 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.7 sekundēs |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2011 3.0 xDrive30d 4x4 Jan 2011 — Jan 2014 | 3.0 Dīzelis | 250 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2010 3.0 xDrive30d 4x4 Jan 2010 — Jan 2014 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW X3 2011 3.0 xDrive35d 4x4
Jan 2011 — Jan 2014 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS) |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |