BMW X5 2010 M50d (E70)
BMW X5 2010 3.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto BMW X5 2010 M50d tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 381 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 740 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un triturbocharged turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 190 līdz 330 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW X5 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 7.2 litri.
BMW X5 2010 M50d ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X5 2010 M50d sasniedz 5.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Šī BMW X5 2010 M50d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW X5 2010 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 85 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 12 litri uz 100 km, kas ir par 60% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X5 degvielas patēriņš.
BMW X5 2010 M50d tehniskie dati
Modelis: | BMW X5 M50d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 2993 cm3 Dīzelis, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 381 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 740 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 6.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 12 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | ||
Auto izmēri: | 4.86m (garums) 2.01m (platums) 1.78m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.8 metri | ||
Klīrenss: | 222 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 620 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1750 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2830 kg |
BMW X5 2010 M50d dzinējs N57D30S1
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2993 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW X5 2010 M50d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 7.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 13 litri |
Jauda | 381 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 740 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 7 sērija BMW X6 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW X5 [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW X5 2010 3.0 xDrive35i 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 10.1 l/100km |
BMW X5 2010 3.0 xDrive30d 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 7.4 l/100km |
BMW X5 2010 3.0 xDrive40d 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 306 ZS | 7.5 l/100km |
BMW X5 2013 3.0 M50d 4x4
Jan 2013 — Dec 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.4 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 381 ZS | 7.5 l/100km |
BMW X5 2010 4.4 xDrive50i 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā benzīna versija (408 ZS) |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 12.5 l/100km |