BMW X5 2010 xDrive30d (E70)
BMW X5 2010 3.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto BMW X5 2010 xDrive30d tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 245 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 540 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un single turbo turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW X5 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW X5 2010 xDrive30d ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X5 2010 xDrive30d sasniedz 7.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 222 km/h.
BMW X5 2010 xDrive30d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.4 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW X5 2010 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 8.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 85 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1140 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.6 litri uz 100 km, kas ir par 30% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X5 degvielas patēriņš.
BMW X5 2010 xDrive30d tehniskie dati
Modelis: | BMW X5 xDrive30d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 2993 cm3 Dīzelis, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 195 g/km |
Jauda: | 245 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 540 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 222 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 (kombinētais) 8.7 (pilsētā) 6.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | ||
Auto izmēri: | 4.86m (garums) 1.93m (platums) 1.78m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.8 metri | ||
Klīrenss: | 222 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 620 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1750 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2755 kg |
BMW X5 2010 xDrive30d dzinējs N57D30
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2993 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW X5 2010 xDrive30d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 10.4 litri |
Jauda | 204 - 245 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 430 - 540 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 7 sērija BMW X6 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW X5 [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW X5 2010 3.0 xDrive35i 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 10.1 l/100km |
BMW X5 2010 3.0 xDrive30d 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 7.4 l/100km |
BMW X5 2010 3.0 xDrive40d 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 306 ZS | 7.5 l/100km |
BMW X5 2013 3.0 M50d 4x4
Jan 2013 — Dec 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.4 sekundēs |
3.0 Dīzelis | 381 ZS | 7.5 l/100km |
BMW X5 2010 4.4 xDrive50i 4x4
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā benzīna versija (408 ZS) |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 12.5 l/100km |