BMW X6 2008 40d (E71)
BMW X6 2008 3.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto BMW X6 2008 40d tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 306 zirgspēku jaudu pie 4400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 600 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un BiTurbo turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW X6 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW X6 2008 40d ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X6 2008 40d sasniedz 6.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 236 km/h.
BMW X6 2008 40d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW X6 2008 - 2012 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 85 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.5 litri uz 100 km, kas ir par 40% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X6 degvielas patēriņš.
BMW X6 2008 40d tehniskie dati
Modelis: | BMW X6 40d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2012. decembris | ||
Dzinējs: | 2993 cm3 Dīzelis, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 306 ZS pie 4400 apgr/min | Griezes moments: | 600 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 236 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 6.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 10.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | ||
Auto izmēri: | 4.88m (garums) 1.98m (platums) 1.69m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.8 metri | ||
Klīrenss: | 212 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 570 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1450 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2710 kg |
BMW X6 2008 40d dzinējs N57D30T0
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2993 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW X6 2008 40d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 10.4 litri |
Jauda | 299 - 306 ZS pie 4400 apgr/min |
Griezes moments | 600 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW X5 BMW 7 sērija |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW X6 [2008 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW X6 2008 3.0 xDrive35i 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 10.9 l/100km |
BMW X6 2008 3.0 xDrive30d 4x4 Mai 2008 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 235 ZS | 8.2 l/100km |
BMW X6 2010 3.0 xDrive30d 4x4
Jan 2010 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 7.4 l/100km |
BMW X6 2008 3.0 xDrive35d 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 | 3.0 Dīzelis | 286 ZS | 8.3 l/100km |
BMW X6 2010 3.0 40d 4x4
Jan 2010 — Dec 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (306 ZS) |
3.0 Dīzelis | 306 ZS | 7.5 l/100km |
BMW X6 2008 4.4 xDrive50i 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 | 4.4 Benzīns | 408 ZS | 12.5 l/100km |
BMW X6 2010 4.4 ActiveHybrid 4x4
Jan 2010 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 9.9 l/100km |
BMW X6 2009 4.4 M 4x4
Jan 2009 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs |
4.4 Benzīns | 555 ZS | 13.9 l/100km |