LatviešuEnglishEspañol

BMW X6 2008 xDrive30d (E71)

BMW X6 2008 3.0 dīzelis apraksts

Apvidus auto BMW X6 2008 xDrive30d tika ražots no 2008.gada maija līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 235 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 520 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
BMW M57 dzinējs tiek uzskatīts par vienu no labākajiem Vācijā ražotajiem agregātiem. Šis sešcilindru rindas motors tiek slavēts par uzticamību, un automobiļi ar šo  ...  Šim BMW X6 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 8 litri.

BMW X6 2008 xDrive30d ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X6 2008 xDrive30d sasniedz 8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.

Šī BMW X6 2008 xDrive30d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.2 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW X6 2008 - 2012 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 10.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 85 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1020 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1200 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.5 litri uz 100 km, kas ir par 28% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X6 degvielas patēriņš.

BMW X6 3.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW X6 2008

BMW X6 2008 xDrive30d tehniskie dati

Modelis: BMW X6 xDrive30d
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2008. maijs ... 2010. janvāris 
Dzinējs: 2993 cm3 Dīzelis, 6 cilindri CO2 izmeši: 21 g/km
Jauda: 235 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 520 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
Maksimālais ātrums: 210 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.2 (kombinētais) 10.4 (pilsētā) 7.0 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 10.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 85 litri
Auto izmēri: 4.88m (garums) 1.98m (platums) 1.69m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 12.8 metri
Klīrenss: 212 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 570 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1450 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2675 kg

BMW X6 2008 xDrive30d dzinējs M57D30TU2

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

BMW M57 dzinējs tiek uzskatīts par vienu no labākajiem Vācijā ražotajiem agregātiem. Šis sešcilindru rindas motors tiek slavēts par uzticamību, un automobiļi ar šo dzinēju bieži vien tiek pārdoti ātrāk nekā līdzīgi modeļi ar citiem dzinējiem. Neskatoties uz lielu jaudu, dzinējs ir ekonomisks un izturīgs.

Bosch Common Rail sistēma ar elektromagnētiskajām sprauslām ir ļoti uzticama un kalpo ilgi, ja tiek lietota kvalitatīva degviela un ievēroti apkopes intervāli. Pie lielāka nobraukuma var parādīties noplūdes degvielas spiediena regulatora rajonā vai atteikt galvenais sūknis, lai gan bieži vien pietiek nomainīt tā filtru. Priekšlaicīgu bojājumu gadījumi visbiežāk ir saistīti ar zemas kvalitātes degvielu.

Turbīna ir izturīgs un reti sagādā problēmas. Ja rodas problēmas ar turbospiedienu, parasti vainojamas plaisas vakuuma caurulēs vai iestrēdzis spiediena regulators. Ja ir bojāta kartera ventilācijas sistēma, turbīna var sākt dzīt eļļu.

Trešās paaudzes dzinējam tika ieviesta jauna sadales piedziņa, kas var prasīt nomaiņu jau pirms 300 000 km un šī remonta izmaksas ir ievērojamas, atšķirībā no iepriekšējo divu paaudžu dzinējiem, kam motora sadales ķēdes kalpo ļoti ilgi – dažkārt pat pārsniedz 500 000 km.

Citas bieži sastopamas problēmas ir dzesēšanas sistēmas plastmasas cauruļu noplūdes, termostata, viskosajūga, dempfera skriemeļa vai kvēlsveču vadības bloka atteice.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 2993 cm3
Cilindru skaits 6
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 90 mm
Kompresijas pakāpe 17 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 200 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

BMW X6 2008 xDrive30d eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 8 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 10.4 litri
Jauda 231 - 286 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 500 - 580 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2005
Ražošanas ilgums 5 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X5 BMW 7 sērija BMW X3 un 2 citiem modeļiem

Visas BMW X6 [2008 - 2012] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš
BMW X6 2008 3.0 xDrive35i 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 3.0 Benzīns 306 ZS 10.9 l/100km
BMW X6 2008 3.0 xDrive30d 4x4 Mai 2008 — Jan 2010 3.0 Dīzelis 235 ZS 8.2 l/100km
BMW X6 2010 3.0 xDrive30d 4x4 Jan 2010 — Jan 2012

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

3.0 Dīzelis 245 ZS 7.4 l/100km
BMW X6 2008 3.0 xDrive35d 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 3.0 Dīzelis 286 ZS 8.3 l/100km
BMW X6 2010 3.0 40d 4x4 Jan 2010 — Dec 2012

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (306 ZS)

3.0 Dīzelis 306 ZS 7.5 l/100km
BMW X6 2008 4.4 xDrive50i 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 4.4 Benzīns 408 ZS 12.5 l/100km
BMW X6 2010 4.4 ActiveHybrid 4x4 Jan 2010 — Jan 2012

Ekonomiskākā benzīna versija

4.4 Benzīns 408 ZS 9.9 l/100km
BMW X6 2009 4.4 M 4x4 Jan 2009 — Jan 2012

Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs

4.4 Benzīns 555 ZS 13.9 l/100km
Atsauksmes par BMW X6 2008
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]