BMW X6 2008 ActiveHybrid (E71)
BMW X6 2008 4.4 benzīns apraksts
Apvidus auto BMW X6 2008 ActiveHybrid tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar astoņu cilindru 4.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 408 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 600 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 8 cilindru 32 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW X6 4.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 8.5 litri.
BMW X6 2008 ActiveHybrid ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X6 2008 ActiveHybrid sasniedz 5.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 236 km/h.
Šī BMW X6 2008 ActiveHybrid degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 9.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 9.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 85 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 900 kilometriem.
BMW X6 2008 ActiveHybrid tehniskie dati
Modelis: | BMW X6 ActiveHybrid | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 4395 cm3 Benzīns, 8 cilindri | CO2 izmeši: | 231 g/km |
Jauda: | 408 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 600 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 236 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 (kombinētais) 10.8 (pilsētā) 9.4 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | ||
Auto izmēri: | 4.88m (garums) 1.98m (platums) 1.69m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.8 metri | ||
Klīrenss: | 212 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 470 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1450 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 3025 kg |
BMW X6 2008 ActiveHybrid dzinējs N63B44O0
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 4395 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 8 |
Cilindra diametrs | 89 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW X6 2008 ActiveHybrid eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 8.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 17.2 litri |
Jauda | 408 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 600 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW X5 BMW 7 sērija BMW 6 sērija |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW X6 [2008 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW X6 2008 3.0 xDrive35i 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 10.9 l/100km |
BMW X6 2008 3.0 xDrive30d 4x4 Mai 2008 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 235 ZS | 8.2 l/100km |
BMW X6 2010 3.0 xDrive30d 4x4
Jan 2010 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 7.4 l/100km |
BMW X6 2008 3.0 xDrive35d 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 | 3.0 Dīzelis | 286 ZS | 8.3 l/100km |
BMW X6 2010 3.0 40d 4x4
Jan 2010 — Dec 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (306 ZS) |
3.0 Dīzelis | 306 ZS | 7.5 l/100km |
BMW X6 2008 4.4 xDrive50i 4x4 Mai 2008 — Jan 2012 | 4.4 Benzīns | 408 ZS | 12.5 l/100km |
BMW X6 2010 4.4 ActiveHybrid 4x4
Jan 2010 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 9.9 l/100km |
BMW X6 2009 4.4 M 4x4
Jan 2009 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs |
4.4 Benzīns | 555 ZS | 13.9 l/100km |