BMW Z4 2006 Roadster 2.5si
BMW Z4 2006 2.5 benzīns apraksts
Kabriolets BMW Z4 2006 Roadster 2.5si tika ražots no 2006.gada marta līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 2.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 218 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 250 Nm (ņūtonmetri) pie 2750 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim dzinējam vārstu blīvslēgi un kartera ventilācijas vārsta membrāna mēdz iziet no ...
Šim BMW Z4 2.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW Z4 2006 Roadster 2.5si ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW Z4 2006 Roadster 2.5si sasniedz 6.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 238 km/h.
Šī BMW Z4 2006 Roadster 2.5si degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 12.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 600 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 800 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.8 litri uz 100 km, kas ir par 20% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW Z4 degvielas patēriņš.
BMW Z4 2006 Roadster 2.5si tehniskie dati
Modelis: | BMW Z4 Roadster 2.5si | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2006. marts ... 2009. janvāris | ||
Dzinējs: | 2497 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 216 g/km |
Jauda: | 218 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 250 NM pie 2750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 238 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 (kombinētais) 12.8 (pilsētā) 6.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 10.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.09m (garums) 1.78m (platums) 1.30m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 240 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 260 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1585 kg |
BMW Z4 2006 Roadster 2.5si dzinējs N52B25
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Šim dzinējam vārstu blīvslēgi un kartera ventilācijas vārsta membrāna mēdz iziet no ierindas jau pēc 80 – 100 tūkstošu nobraukuma, kā rezultātā sākas palielināts eļļas patēriņš. Ieteicams izvēlēties pēdējos ražošanas gados (pēc 2010.gada) ražotus dzinējus. Dzinējs nav piemērots jaudas palielināšanas modifikācijām.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2497 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 78.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 120 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW Z4 2006 Roadster 2.5si eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 177 - 218 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 230 - 250 NM pie 2750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2004 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2007. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X3 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW Z4 kabrioleta [2006 - 2009] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW Z4 2006 Roadster 2.0i
Mar 2006 — Jan 2009 Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2006 Roadster 2.5i Mar 2006 — Jan 2009 | 2.5 Benzīns | 177 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2006 Roadster 2.5i Mar 2006 — Jan 2009 | 2.5 Benzīns | 177 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (6) |
BMW Z4 2006 Roadster 2.5si Mar 2006 — Jan 2009 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 8.4 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2006 Roadster 2.5si Mar 2006 — Jan 2009 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (6) |
BMW Z4 2006 Roadster 3.0si Mar 2006 — Jan 2009 | 3.0 Benzīns | 265 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2006 Roadster 3.0si Mar 2006 — Jan 2009 | 3.0 Benzīns | 265 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (6) |
BMW Z4 2006 M 3.2
Jan 2006 — Dec 2008 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5 sekundēs |
3.2 Benzīns | 343 ZS | 12.2 l/100km | Manuālā (6) |