Citroen C4 2008 1.6 VTi
Citroen C4 2008 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Citroen C4 2008 1.6 VTi tika ražots no 2008.gada jūlija līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Citroen C4 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Citroen C4 2008 1.6 VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Citroen C4 2008 1.6 VTi sasniedz 11.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.
Citroen C4 2008 1.6 VTi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 880 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1140 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Citroen degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7 litri uz 100 km, kas ir par 4% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Citroen C4 degvielas patēriņš.
Citroen C4 drošība
Drošības testos Citroen C4 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Citroen C4 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 87 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 78 no 100, par gājēju aizsardzību Citroen C4 saņēmis 46 no 100.
Citroen C4 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 89 procenti no 100.
Citroen C4 2008 1.6 VTi tehniskie dati
Modelis: | Citroen C4 1.6 VTi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2008. jūlijs ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 159 g/km |
Jauda: | 120 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 195 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 (kombinētais) 9.3 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.27m (garums) 1.77m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1023 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1731 kg |
Citroen C4 2008 1.6 VTi dzinējs VTI 120 (EP6 5FW)
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 60 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Citroen C4 2008 1.6 VTi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6 litri |
Jauda | 120 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Dzinēja ražotājs | Peugeot |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2009. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 un 7 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Citroen C4 hečbeka [2008 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Citroen C4 2008 1.4 16V
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Citroen C4 2008 1.6 VTi
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Citroen C4 2008 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.0 l/100km | Automāts (4) |
Citroen C4 2008 1.6 THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.2 sekundēs |
1.6 Benzīns | 150 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Citroen C4 2008 1.6 THP
Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS) |
1.6 Benzīns | 150 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (4) |
Citroen C4 2008 1.6 HDiF
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Citroen C4 2008 1.6 HDiF
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Citroen C4 2008 1.6 HDiF
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.7 l/100km | Automāts (6) |
Citroen C4 2008 2.0 HDiF
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (138 ZS) |
2.0 Dīzelis | 138 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Citroen C4 2008 2.0 HDiF
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (138 ZS) |
2.0 Dīzelis | 138 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) |