Dacia Duster 2010 1.5 dCi
Dacia Duster 2010 1.5 dīzelis apraksts
Apvidus auto Dacia Duster 2010 1.5 dCi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.5 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas ...
Šim Dacia Duster 1.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.9 litri.
Dacia Duster 2010 1.5 dCi ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Dacia Duster 2010 1.5 dCi sasniedz 12.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 168 km/h.
Dacia Duster 2010 1.5 dCi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.3 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Dacia Duster 2010 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 940 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Dacia Duster drošība
Drošības testos Dacia Duster ir ieguvis 3 zvaigznes no piecām, tā drošība ir vidēji augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Dacia Duster saņēmusi labu vērtējumu 74 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 78 no 100, par gājēju aizsardzību Dacia Duster saņēmis 28 no 100.
Dacia Duster drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti vājš - 29 procenti no 100.
Dacia Duster 2010 1.5 dCi tehniskie dati
Modelis: | Dacia Duster 1.5 dCi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1461 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 110 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 168 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 (kombinētais) 5.9 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.32m (garums) 1.82m (platums) 1.63m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | ||
Klīrenss: | 210 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Auto svars (pilna masa): | 1844 kg |
Dacia Duster 2010 1.5 dCi dzinējs K9K 3
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas iesmidzināšanas sistēma, kā arī jāseko līdzi zobsiksnas maiņas intervālam!Dzinēja tilpums | 1461 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 76 mm |
Virzuļa gājiens | 80.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.2 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 60 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Dacia Duster 2010 1.5 dCi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.9 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 75 - 110 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 180 - 260 NM pie 1750 apgr/min |
Dzinēja ražotājs | Renault |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Nissan Qashqai Renault Laguna Renault Scenic Nissan Juke un 19 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Dacia Duster [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
DACIA Duster 2010 1.2 TCe
Jan 2010 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.4 sekundēs |
1.2 Benzīns | 125 ZS | 6.3 l/100km | Priekšpiedziņa |
DACIA Duster 2010 1.5 dCi FWD
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 85 ZS | 5.1 l/100km | Priekšpiedziņa |
DACIA Duster 2010 1.5 dCi 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 | 1.5 Dīzelis | 85 ZS | 5.3 l/100km | Pilnpiedziņa |
Dacia Duster 2010 dCi 1.5 4x2 Jan 2010 — Jan 2013 | 1.5 Dīzelis | 107 ZS | 5.3 l/100km | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster 2010 1.5 dCi 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 5.3 l/100km | Pilnpiedziņa |
Dacia Duster 2010 1.6 16V 4x2 Jan 2010 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 7.5 l/100km | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster 2010 1.6 4x4 | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 8.0 l/100km | Pilnpiedziņa |
Dacia Duster 2010 1.6 | 1.6 Gāze | 105 ZS | 7.1 l/100km | Priekšpiedziņa |