Honda FR-V 2007 1.8i
Honda FR-V 2007 1.8 benzīns apraksts
Minivens Honda FR-V 2007 1.8i tika ražots no 2007.gada janvāra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.8 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 140 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Honda FR-V 2007 - 2010 versija un griezes momentu 175 Nm (ņūtonmetri) pie 4300 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 250 000 līdz 420 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējs ir prasīgs uz pielietojamās benzīna un eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvu ...
Šim Honda FR-V 1.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.
Honda FR-V 2007 1.8i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda FR-V 2007 1.8i sasniedz 10.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.
Honda FR-V 2007 1.8i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 58 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 920 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.2 litri uz 100 km, kas ir par 9% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda FR-V degvielas patēriņš.
Honda FR-V 2007 1.8i tehniskie dati
Modelis: | Honda FR-V 1.8i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Minivens | ||
Ražošanas periods: | 2007. janvāris ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 1799 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 177 g/km |
Jauda: | 140 ZS pie 6300 apgr/min | Griezes moments: | 175 NM pie 4300 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 190 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 (kombinētais) 9.4 (pilsētā) 6.3 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | ||
Auto izmēri: | 4.29m (garums) 1.81m (platums) 1.61m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | ||
Sēdvietas: | 6 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 439 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1049 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1975 kg |
Honda FR-V 2007 1.8i dzinējs VTEC (R18A)
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējs ir prasīgs uz pielietojamās benzīna un eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvu degvielu jārēķinās ar iespējamu lambda zondes un katalizatora remontu. Diezgan neliels resurss ir ķēdes spriegotājam un dzinēja spilveniem, reizi 50 000 km nepieciešams regulēt vārstus. Taču kopumā dzinējs ir ērti apkalpojams un remontējams, tas tiek uzskatīts par vienu no uzticamākajiem benzīna dzinējiem savā kategorijā.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 250 000 līdz 420 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1799 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 81 mm |
Virzuļa gājiens | 87.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Honda FR-V 2007 1.8i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 140 ZS pie 6300 apgr/min |
Griezes moments | 175 NM pie 4300 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2008. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Honda Civic |
Visas Honda FR-V minivena [2007 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Honda FR-V 2007 1.8i
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 140 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (5) |
Honda FR-V 2007 1.8i Automatic | 1.8 Benzīns | 140 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (5) |
Honda FR-V 2007 2.2i-CTDi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.1 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 140 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) |