LatviešuEnglishEspañol

Honda FR-V 2007 1.8i Automatic

Honda FR-V 2007 1.8 benzīns apraksts

Minivens Honda FR-V 2007 1.8i Automatic tika ražots no 2007.gada janvāra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.8 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 140 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Honda FR-V 2007 - 2010 versija un griezes momentu 175 Nm (ņūtonmetri) pie 4300 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 250 000 līdz 420 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Dzinējs ir prasīgs uz pielietojamās benzīna un eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvu  ...  Šim Honda FR-V 1.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.

Honda FR-V 2007 1.8i Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda FR-V 2007 1.8i Automatic sasniedz 12.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 185 km/h.

Šī Honda FR-V 2007 1.8i Automatic modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 58 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 700 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 860 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.9 litri uz 100 km, kas ir par 10% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda FR-V degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Honda FR-V versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Honda FR-V 2007 1.8i MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk (10.6 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 7 % mazāks - 7.5 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.7 litriem uz 100 km jeb 8 % mazāks - 8.2 litri uz 100 km.
Honda FR-V 1.8 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Honda FR-V 2007

Honda FR-V 2007 1.8i Automatic tehniskie dati

Modelis: Honda FR-V 1.8i Automatic
Virsbūves tips: Minivens
Ražošanas periods: 2007. janvāris ... 2010. janvāris 
Dzinējs: 1799 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 185 g/km
Jauda: 140 ZS pie 6300 apgr/min Griezes moments: 175 NM pie 4300 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 185 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.5 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.1 (kombinētais) 10.6 (pilsētā) 6.6 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 58 litri
Auto izmēri: 4.29m (garums) 1.81m (platums) 1.61m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri
Sēdvietas: 6 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 439 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1049 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2020 kg

Honda FR-V 2007 1.8i Automatic dzinējs VTEC (R18A)

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Dzinējs ir prasīgs uz pielietojamās benzīna un eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvu degvielu jārēķinās ar iespējamu lambda zondes un katalizatora remontu. Diezgan neliels resurss ir ķēdes spriegotājam un dzinēja spilveniem, reizi 50 000 km nepieciešams regulēt vārstus. Taču kopumā dzinējs ir ērti apkalpojams un remontējams, tas tiek uzskatīts par vienu no uzticamākajiem benzīna dzinējiem savā kategorijā.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 250 000 līdz 420 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1799 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 81 mm
Virzuļa gājiens 87.3 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Honda FR-V 2007 1.8i Automatic eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 3.7 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 140 ZS pie 6300 apgr/min
Griezes moments 175 NM pie 4300 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2005
Ražošanas ilgums 9 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2008. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Honda Civic

Visas Honda FR-V minivena [2007 - 2010] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Honda FR-V 2007 1.8i

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 140 ZS 7.5 l/100km Manuālā (5)
Honda FR-V 2007 1.8i Automatic 1.8 Benzīns 140 ZS 8.1 l/100km Automāts (5)
Honda FR-V 2007 2.2i-CTDi

Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.1 sekundēs

2.2 Dīzelis 140 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Honda FR-V 2007
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]