LatviešuEnglishEspañol

Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD

Hyundai Santa FE 2018 2.0 dīzelis apraksts

Apvidus auto Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD tika ražots no 2018.gada janvāra līdz 2020.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 182 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 397 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Dīzeļdzinējs ir ļoti uzticams, ja tam tiek veikta pienācīga apkope, piedāvājot lielisku jaudas un degvielas patēriņa attiecību. Tomēr  ...  Šim Hyundai Santa FE 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 8.8 litri.

Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 201 km/h.

Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 8.1 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Hyundai Santa FE 2018 - 2020 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 71 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 860 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 980 kilometriem.

Hyundai Santa FE drošība

Drošības testos Hyundai Santa FE ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai Santa FE saņēmusi lielisku vērtējumu 94 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 88 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai Santa FE saņēmis 67 no 100.
Hyundai Santa FE drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 76 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejamas arī divas citas Hyundai Santa FE versijas - ar priekšējo riteņu piedziņu un manuālo pārnesumu kārbu (Hyundai Santa FE 2018 R 2.0 CRDi MT), un ar manuālo pārnesumu kārbu (Hyundai Santa FE 2018 R 2.0 CRDi 4x4 MT):
Hyundai Santa FE 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Hyundai Santa FE 2018

Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD tehniskie dati

Modelis: Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 4WD
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2018. janvāris ... 2020. decembris 
Dzinējs: 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 182 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 397 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) Piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
Maksimālais ātrums: 201 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.1 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 7.2 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 71 litri
Auto izmēri: 4.77m (garums) 1.89m (platums) 1.68m (augstums)
Klīrenss: 185 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 625 litri

Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD dzinējs D4HA

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Dīzeļdzinējs ir ļoti uzticams, ja tam tiek veikta pienācīga apkope, piedāvājot lielisku jaudas un degvielas patēriņa attiecību. Tomēr dzinējam ir vairākas būtiskas iezīmes un problēmas, kas jāņem vērā.

Šis motors ir ļoti jutīgs pret izmantotās degvielas kvalitāti. Nepietiekami kvalitatīvas dīzeļdegviela neizbēgami izraisa sūkņa un sprauslu aizsērēšanu, kā arī citas bojājumus. Šie apstākļi negatīvi ietekmē arī kvēlsveces. Dzinēja degvielas padeves sistēma ietver daudzus elektriskos regulatorus, kuru kļūmes var traucēt visu sistēmas darbību.

Šo dzinēju remonta izmaksas ir augstas, un to konstrukcija padara pašrocīgu remontu gandrīz neiespējamu, jo nepieciešams specifisks aprīkojums. Tāpat dzinējs ir prasīgs attiecībā uz izmantoto smērvielu kvalitāti. Eļļas maiņai jābūt savlaicīgai, un jāpārliecinās, ka tiek izmantota tikai augstas kvalitātes eļļa. Nekvalitatīvas eļļas izmantošana var izraisīt turbīnas nomaiņas nepieciešamību. Viena no pazīmēm, kas norāda uz šo problēmu, ir dzinēja slāpšana, strauji bremzējot.

Neskatoties uz šīm nepilnībām, motors nodrošina lielu resursu un stabilu darbību, ja tiek veikta savlaicīga apkope un izmantota tikai kvalitatīva dīzeļdegviela.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1995 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 90 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 200 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 8.8 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 136 - 184 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 320 - 400 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 16 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Kia Sportage Hyundai Tucson Kia Sorento Hyundai ix35

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Hyundai Santa FE [2018 - 2020] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Hyundai Santa Fe 2018 2.0 T-GDi 4WD

Jaudīgākā benzīna versija (235 ZS)

2.0 Benzīns 235 ZS 11.1 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Hyundai Santa FE 2018 R 2.0 CRDi 2.0 Dīzelis 182 ZS - Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Hyundai Santa FE 2018 R 2.0 CRDi 4x4 2.0 Dīzelis 182 ZS - Manuālā (6) Pilnpiedziņa
Hyundai Santa Fe 2018 2.0 CRDi 4WD 2.0 Dīzelis 182 ZS 8.1 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Hyundai Santa FE 2018 R 2.2 CRDi 2.2 Dīzelis 197 ZS - Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Hyundai Santa FE 2018 R 2.2 CRDi Automatic

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.2 Dīzelis 197 ZS - Automāts (8) Priekšpiedziņa
Hyundai Santa FE 2018 R 2.2 CRDi 4x4 2.2 Dīzelis 197 ZS - Manuālā (6) Pilnpiedziņa
Hyundai Santa Fe 2018 2.2 CRDi 4WD

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs

2.2 Dīzelis 197 ZS 8.1 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
Hyundai Santa Fe 2018 2.4 GDi 4WD 2.4 Benzīns 185 ZS - Automāts (6) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par Hyundai Santa FE 2018
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]