Hyundai i10 2011 1.2i
Hyundai i10 2011 1.2 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i10 2011 1.2i tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 85 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Hyundai i10 2011 - 2013 versija un griezes momentu 121 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 250 000 līdz 420 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i10 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Hyundai i10 2011 1.2i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i10 2011 1.2i sasniedz 12.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 169 km/h.
Hyundai i10 2011 1.2i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.6 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Hyundai i10 2011 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 35 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 840 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.7 litri uz 100 km, kas ir par 24% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i10 degvielas patēriņš.
Hyundai i10 2011 1.2i tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i10 1.2i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1248 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 108 g/km |
Jauda: | 85 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 121 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 169 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.6 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 4.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | ||
Auto izmēri: | 3.59m (garums) 1.60m (platums) 1.54m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 9.5 metri | ||
Klīrenss: | 149 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 225 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 910 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1410 kg |
Hyundai i10 2011 1.2i dzinējs G4LA FR
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 250 000 līdz 420 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1248 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 71 mm |
Virzuļa gājiens | 78.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 150 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i10 2011 1.2i eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 85 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 121 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia RIO Kia Picanto Hyundai i20 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i10 hečbeka [2011 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i10 2011 1.0
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā versija |
1.0 Benzīns | 69 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i10 2011 1.1i Jan 2011 — Jan 2013 | 1.1 Benzīns | 69 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i10 2011 1.1 | 1.1 Benzīns | 69 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i10 2011 1.2i
Jan 2011 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 12.3 sekundēs |
1.2 Benzīns | 85 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i10 2011 1.2i
Jan 2011 — Jan 2013 Jaudīgākā versija (85 ZS) |
1.2 Benzīns | 85 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (4) |