Hyundai i20 2012 1.2
Hyundai i20 2012 1.2 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i20 2012 1.2 tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2014.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 85 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 121 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 250 000 līdz 420 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i20 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Hyundai i20 2012 1.2 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i20 2012 1.2 sasniedz 12.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 168 km/h.
Šī Hyundai i20 2012 1.2 modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 45 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 940 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.4 litri uz 100 km, kas ir par 36% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i20 degvielas patēriņš.
Hyundai i20 2012 1.2 tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i20 1.2 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2014. janvāris | ||
Dzinējs: | 1248 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 109 g/km |
Jauda: | 85 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 121 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 168 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 4.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | ||
Auto izmēri: | 4.00m (garums) 1.71m (platums) 1.49m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1060 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1515 kg |
Hyundai i20 2012 1.2 dzinējs G4LA FR
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 250 000 līdz 420 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1248 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 71 mm |
Virzuļa gājiens | 78.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 150 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i20 2012 1.2 eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 85 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 121 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia RIO Kia Picanto Hyundai i10 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i20 hečbeka [2012 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i20 2012 1.1 CRDi
Jan 2012 — Jan 2014 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.1 Dīzelis | 75 ZS | 3.2 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2012 1.2
Jan 2012 — Jan 2014 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 85 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2012 1.4
Jan 2012 — Jan 2014 Dinamiskākā versija - 100 km/h 11.6 sekundēs |
1.4 Benzīns | 100 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2012 1.4
Jan 2012 — Jan 2014 Jaudīgākā benzīna versija (100 ZS) |
1.4 Benzīns | 100 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i20 2012 1.4 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS) |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |